Elismerték az újrahasználható alsónemű fejlesztését
Napjainkban, az idősebb korosztály növekvő arányával, illetve az egészségtudatosság erősödésével, egyre nagyobb figyelmet kap a személyes higiénia és inkontinenciakezelés területe. Az érintettek keresik a diszkrét, kényelmes és fenntartható megoldásokat. Fontos, hogy az enyhe vizeletcsepegéssel élők életminősége ne sérüljön, és mindennapjaikat magabiztosan élhessék. Számukra jelenthet új dimenziót az az innovatív fejlesztés, amely rangos elismerésben részesült az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 díj átadóján.
Az idén ötödik alkalommal rendezték meg a Trade magazin által életre hívott Inno d’Or – Év innovációja versenyt, amelyen évről évre olyan értékteremtő vívmányokat jutalmaznak, amelyek egy jól meghatározható fogyasztói igényre nyújtanak megoldást, valamely nevesíthető trendbe illenek, vagy egy meglévő, meghatározható igényből inspirálódott fejlesztés eredményei.
A Személyi Higiénia kategória nyertese idén a női és férfi változatban is elérhető MoliCare® mosható, cserélhető betétes nedvszívó alsónemű lett, amely új irányt jelöl ki a modern inkontinenciakezelésben és intim higiéniai termékfejlesztésben. A termék különlegessége a szabadalmaztatott technológiában rejlik: a diszkréten elhelyezett, eldobható, cserélhető betét egy rejtett zsebben kap helyet az újrahasználható alsónemű belsejében. Ez a kialakítás egyszerre biztosít magasabb szintű védelmet és intimitást, hiszen ugyanolyan megjelenést és kényelmet nyújt, mint egy hagyományos alsónemű.
A betétek belső magja a folyadékot gélállagúvá alakítja, akár 30 teáskanálnyi vizeletet képes elzárni, ezzel biztosítva a száraz és biztonságos érzést. Emellett a kellemetlen szagokat is semlegesíti és akár 12 órán keresztül is viselhető – a felhasználó egyéni állapotától és a vizeletvesztési mennyiségtől függően. A betétek egyszerűen eltávolíthatók és cserélhetők a nap folyamán, garantálva a frissességet és a komfortot.
Fenntarthatóság iránti elkötelezettség
A termék nemcsak innovatív, hanem környezetbarát alternatívája is az eldobható inkontinencia-termékeknek. Használatával mintegy 78%-kal kevesebb műanyaghulladék termelődik a hagyományos betétekhez képest.
A fekete alsónemű 60 °C-on higiénikusan mosható és újrahasználható anélkül, hogy veszítene nedvszívó képességéből. Egyedülálló módon a termék szárítógépben is szárítható, ami megkönnyíti a tisztítást. A fenntarthatóságot a felhasznált anyagok és tanúsítványok is alátámasztják. A vegán, ezüst-kloridoktól, valamint más biocidoktól mentes anyagok nem károsítják az intimflórát, és nem terhelik a környezetet.
Kényelem és magabiztosság – nem csak nőknek
A MoliCare® MEN mosható nedvszívó alsóneműt aktív életmódhoz tervezték, kifejezetten azért, hogy a férfi felhasználók is magabiztosan élhessék mindennapjaikat szégyenérzet nélkül. A szabás kifejezetten férfias jellegű, átlagos boxeralsóra hasonlít, így nemcsak funkcionálisan, hanem esztétikailag is kielégíti a modern férfiak elvárásait. Minden élethelyzetben segít elfelejteni a problémát.
A HARTMANN-RICO Hungária Kft. Németországban tervezett díjnyertes MoliCare® terméke ötvözi a hagyományos fehérneműk komfortját és megjelenését az innovatív nedvszívó technológiával, illetve a cserélhető betét adta rugalmassággal. A fejlesztése túlmutat egyetlen termék sikerén, azt jelzi, hogy a személyes higiénia, az egészségmegőrzés és a társadalmi érzékenység területén egyre nagyobb szerepet kapnak az olyan innovációk, amelyek valós élethelyzetekre adnak választ. Legyen szó nők és férfiak aktív életvitelének fenntartásáról, vagy a fenntarthatósági szempontok figyelembevételéről. A modern egészségügyi megoldások hozzájárulhatnak ahhoz, hogy a társadalom tabumentesen és empátiával tudjon viszonyulni az olyan problémákhoz, mint például az inkontinencia.
Kapcsolódó cikkeink
Zöld minimum javaslatcsomagot dolgozott ki az ÉVOSZ
Az ÉVOSZ Fenntarthatósági Tagozata „Zöld minimum” néven jegyzett javaslatcsomagot dolgozott…
Tovább olvasom >A Ferrero alapanyagainak már 90%-a visszakövethető
Jelentős előrelépésről számolt be a Ferrero Csoport 16. Fenntarthatósági jelentésében…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >