Elismerték a Tchibo társadalmi felelősségvállalás keretében végzett munkáját
A Tchibo magyarországi leányvállalatának képviselői ünnepélyes keretek között vehették át a Magyar Public Relations Szövetség elismerését, a cég példaértékű társadalmi felelősségvállalásáért.
A Tchibo működésének meghatározó eleme a felelős gondolkodás. A
vállalat társadalmi felelősségvállalása kiterjed a felelős
beszerzéstől kezdve a környezettudatosságon, a kultúra
támogatásán, a társadalmon belüli diskurzus ösztönzésén és a
közösségi szerepvállaláson át, egészen a különféle szociális hatások
vizsgálatáig a fejlődő országokban.
A vállalat egyik kiemelt céljának tekinti a „fenntartható kávé”
népszerűsítését, illetve a magas kávéminőség biztosítását, amelybe
bele tartozik, hogy a szervezet évről-évre növekvő mennyiségben szerezi
be a nyerskávét olyan kávétermelőktől, akik megfelelnek minimum a 4C
szabvány (4C Egyesület) előírásainak, illetve a még szigorúbb,
nemzetközileg elismert szabványok, mint például a Rainforest Alliance
Certified (az Esőerdő Szövetség tanúsítványa), a Fairtrade vagy a Bio
követelményeinek.
A vállalat felelős működésének eredményével nap, mint nap
találkozhatnak a vásárlók az üzletekben is. A hazai Tchibo üzletekben
is kaphatók a „Cotton made in Africa” termékek, amelyek alapanyagának
előállítása során a környezeti és társadalmi fenntarthatósági
szempontokra jelentős hangsúlyt fektettek. Az Tchibo által forgalmazott
fatermékek FSC (Fenntartható és felelős erdőgazdálkodásért) minősítésű
alapanyagokból készülnek, illetve a hazai leányvállalat fokozatosan
átáll az FSC minősítésű kiadványokra és termékekre, papíralapú
termékei, magazinjai, brosúrái esetében is.
A nemzetközi projektek mellett, több hazai kezdeményezést is indított a
Tchibo Budapest Kft. Az „Együtt az óvodákért” elnevezésű program
keretében 2010-ben hat óvodát támogatott a vállalat vásárlóinak
bevonásával, egyenként 600.000 forinttal.
Az idei évben a helyi szinten is megfogalmazott CSR stratégia mentén
számos akcióra került sor, mint például önkéntességi nap a HBLF által
szervezett nemzetközi Adás Nap keretében, illetve hosszú távú
együttműködés a Kávészünet zenekarral a gyermekek körében
történő kultúra közvetítésért.
„A társadalmi felelősségvállalás keretében végzett munkát mindig nemes
és magasztos célokért végzik a vállalatok, ám a szakmai elismerés is
örömmel tölt el bennünket, mivel rámutat: jó úton járunk. Ezért is
értékeljük nagyra a Magyar PR Szövetség díját.” – mondta el
Szijjártó Ágnes, a Tchibo Budapest Kft. kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >Lidl Magyarország idén is zárva tart szenteste: az ünnep békéjét támogatja az áruházlánc
A Lidl Magyarország tavaly elindított hagyományát követve idén sem nyitja…
Tovább olvasom >