Elismerés a TV2 BRANDcare – T-Home együttműködésnek
Local Deal of the Year kategóriában a legjobbak közé jutott a Valenciában megrendezendő Festival of Media Awards versenyen a TV2-n ősszel futott T-Home márkabevezető kampány. A Megasztár 4 köré szervezett innovatív BRANDcare megoldás a 2008-as esztendő legnagyobb és legösszetettebb reklámkampánya volt a csatornán. A TV2 BRANDcare csapata által kidolgozott, és a TV2 képernyőjén, valamint internetes oldalain megvalósult nagyszabású T-Home-kampány a BRANDcare innovatív megoldásainak széles skáláját vonultatta fel. A T-Home-szpotok a Megasztár élő adásában kiemelt felületen, osztott képernyőn – a műsor megszakítása nélkül jelentek meg. Klasszikus szponzorációs megoldás keretében hangsúlyosan szerepelt a főtámogató szombatonként az élő műsor elején és végén. A TV2 internetes oldalain valamennyi Megasztár videó T-Home függönnyel futott, továbbá brandingelt háttér és klasszikus banner megoldások is hirdették a telekommunikációs céget, az Aktív című műsor pedig napi (Extra) rovatként friss híreket sugárzott a Megaházból a T-Home támogatásával.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GVH: az árréscsökkentés mérsékelte az árakat, az OKSZ bírálatát vitatják
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közlése szerint az árréscsökkentés eredményes volt,…
Tovább olvasom >Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a kormány az árrésstopot
Orbán Viktor a Harcosok Klubja nevű Facebook-csoportban jelentette be, hogy…
Tovább olvasom >