Elismerés a TV2 BRANDcare – T-Home együttműködésnek
Local Deal of the Year kategóriában a legjobbak közé jutott a Valenciában megrendezendő Festival of Media Awards versenyen a TV2-n ősszel futott T-Home márkabevezető kampány. A Megasztár 4 köré szervezett innovatív BRANDcare megoldás a 2008-as esztendő legnagyobb és legösszetettebb reklámkampánya volt a csatornán. A TV2 BRANDcare csapata által kidolgozott, és a TV2 képernyőjén, valamint internetes oldalain megvalósult nagyszabású T-Home-kampány a BRANDcare innovatív megoldásainak széles skáláját vonultatta fel. A T-Home-szpotok a Megasztár élő adásában kiemelt felületen, osztott képernyőn – a műsor megszakítása nélkül jelentek meg. Klasszikus szponzorációs megoldás keretében hangsúlyosan szerepelt a főtámogató szombatonként az élő műsor elején és végén. A TV2 internetes oldalain valamennyi Megasztár videó T-Home függönnyel futott, továbbá brandingelt háttér és klasszikus banner megoldások is hirdették a telekommunikációs céget, az Aktív című műsor pedig napi (Extra) rovatként friss híreket sugárzott a Megaházból a T-Home támogatásával.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >