Elismerés a Kempinski Hotel Corvinus Budapest fenntarthatósági normáiért
A Kempinski Hotel Corvinus Budapest elnyerte az EarthCheck ezüst fokozatú minősítését, a magas fenntarthatósági normákat elismerő tanúsítványt.
Az EarthCheck a világ egyik vezető üzleti csoportja, amely a turisztikai ágazat szereplőinek nyújt tanácsadási és tanúsítási szolgáltatásokat a környezetbarát gyakorlatukra vonatkozóan, a hulladékcsökkentéstől kezdve az energiahatékonyságon át a víztakarékossági intézkedésekig.
„Az EarthCheck ezüst fokozatának elérése megerősít bennünket abban, hogy jó célokat tűztünk ki magunk elé, és hogy folyamatosan fejlődünk a környezettudatos működés terén.” – mondta Stephan Interthal, a szálloda vezérigazgatója. „Továbbra is elkötelezettek vagyunk a fenntartható fejlődés mellett és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a legjobb gyakorlatokat alkalmazzuk környezetünk megőrzéséért.”
A katasztrofális éghajlatváltozás elkerülése érdekében a világnak az iparosodás előtti szinthez képest max. 1,5°C-ban kell korlátoznia a globális hőmérséklet-emelkedést. Ma már 1,1°C-nál tartunk és érezzük is ennek hatását, ezért igyekezni kell, hogy ne jussunk el abba a fázisba, amikor már nem lehet megállítani a klímakatasztrófát. Az idegenforgalmi ágazatnak kulcsfontosságú szerepe van abban, hogy megvédjük azokat a környezeti és kulturális értékeket, amelyek az utazókat a világ különböző desztinációiba vonzzák.
Stewart Moore, az EarthCheck vezérigazgatója és alapítója szerint a Kempinski Hotel Corvinus Budapest a szállodák között vezető pozíciót foglal el a fenntarthatóság terén. „Szeretnék gratulálni a Kempinski Hotel Corvinus Budapest minden munkatársának az elért eredményhez. A szálloda értékes tagja a turisztikai szolgáltatók azon csoportjának, akik mernek változtatni.”
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenő jövedelmezőség, növekvő hatékonyság: kihívások és lehetőségek a sertéstartásban
A sertéstartók az idei évben csökkenő jövedelmezőségre számítanak, annak ellenére,…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Sajátmárkás termékek: minőség és kedvező ár egyensúlyban
A boltválasztás során a vásárlók közel 60%-ának döntését befolyásolják a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új Guinness rekord: 112 méteres Dobos-torta készült!
Guiness rekordot döntöttek a Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum Dobos C.…
Tovább olvasom >Az MVI ismét a TOP10 legbefolyásosabb szakmai szervezet között
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete (MVI) 2025-ben ismét bekerült a turizmus…
Tovább olvasom >Minden idők legsikeresebb turisztikai éve volt 2024 Romániában
Minden idők legsikeresebb turisztikai éve volt 2024 Romániában – közölte…
Tovább olvasom >