Elismerés a Kempinski Hotel Corvinus Budapest fenntarthatósági normáiért
A Kempinski Hotel Corvinus Budapest elnyerte az EarthCheck ezüst fokozatú minősítését, a magas fenntarthatósági normákat elismerő tanúsítványt.
Az EarthCheck a világ egyik vezető üzleti csoportja, amely a turisztikai ágazat szereplőinek nyújt tanácsadási és tanúsítási szolgáltatásokat a környezetbarát gyakorlatukra vonatkozóan, a hulladékcsökkentéstől kezdve az energiahatékonyságon át a víztakarékossági intézkedésekig.
„Az EarthCheck ezüst fokozatának elérése megerősít bennünket abban, hogy jó célokat tűztünk ki magunk elé, és hogy folyamatosan fejlődünk a környezettudatos működés terén.” – mondta Stephan Interthal, a szálloda vezérigazgatója. „Továbbra is elkötelezettek vagyunk a fenntartható fejlődés mellett és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a legjobb gyakorlatokat alkalmazzuk környezetünk megőrzéséért.”
A katasztrofális éghajlatváltozás elkerülése érdekében a világnak az iparosodás előtti szinthez képest max. 1,5°C-ban kell korlátoznia a globális hőmérséklet-emelkedést. Ma már 1,1°C-nál tartunk és érezzük is ennek hatását, ezért igyekezni kell, hogy ne jussunk el abba a fázisba, amikor már nem lehet megállítani a klímakatasztrófát. Az idegenforgalmi ágazatnak kulcsfontosságú szerepe van abban, hogy megvédjük azokat a környezeti és kulturális értékeket, amelyek az utazókat a világ különböző desztinációiba vonzzák.
Stewart Moore, az EarthCheck vezérigazgatója és alapítója szerint a Kempinski Hotel Corvinus Budapest a szállodák között vezető pozíciót foglal el a fenntarthatóság terén. „Szeretnék gratulálni a Kempinski Hotel Corvinus Budapest minden munkatársának az elért eredményhez. A szálloda értékes tagja a turisztikai szolgáltatók azon csoportjának, akik mernek változtatni.”
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Lehet fenntartható a reklámdekoráció?
Évente mintegy 450 tonnányi olyan reklámdekorációt használunk fel Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Balatoni Turizmus Szövetség: kiemelkedő forgalomnövekedést hozhat a húsvéti hosszú hétvége a Balaton régióban
A szállodák előfoglalási adatai szerint a Balaton régió turizmusában kiemelkedő…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Addikció – A nap képe
Mosd ki a szádat szappannal – büntették sokévtizede a csúnyán…
Tovább olvasom >