Elismerés a Kempinski Hotel Corvinus Budapest fenntarthatósági normáiért
A Kempinski Hotel Corvinus Budapest elnyerte az EarthCheck ezüst fokozatú minősítését, a magas fenntarthatósági normákat elismerő tanúsítványt.
Az EarthCheck a világ egyik vezető üzleti csoportja, amely a turisztikai ágazat szereplőinek nyújt tanácsadási és tanúsítási szolgáltatásokat a környezetbarát gyakorlatukra vonatkozóan, a hulladékcsökkentéstől kezdve az energiahatékonyságon át a víztakarékossági intézkedésekig.
„Az EarthCheck ezüst fokozatának elérése megerősít bennünket abban, hogy jó célokat tűztünk ki magunk elé, és hogy folyamatosan fejlődünk a környezettudatos működés terén.” – mondta Stephan Interthal, a szálloda vezérigazgatója. „Továbbra is elkötelezettek vagyunk a fenntartható fejlődés mellett és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a legjobb gyakorlatokat alkalmazzuk környezetünk megőrzéséért.”
A katasztrofális éghajlatváltozás elkerülése érdekében a világnak az iparosodás előtti szinthez képest max. 1,5°C-ban kell korlátoznia a globális hőmérséklet-emelkedést. Ma már 1,1°C-nál tartunk és érezzük is ennek hatását, ezért igyekezni kell, hogy ne jussunk el abba a fázisba, amikor már nem lehet megállítani a klímakatasztrófát. Az idegenforgalmi ágazatnak kulcsfontosságú szerepe van abban, hogy megvédjük azokat a környezeti és kulturális értékeket, amelyek az utazókat a világ különböző desztinációiba vonzzák.
Stewart Moore, az EarthCheck vezérigazgatója és alapítója szerint a Kempinski Hotel Corvinus Budapest a szállodák között vezető pozíciót foglal el a fenntarthatóság terén. „Szeretnék gratulálni a Kempinski Hotel Corvinus Budapest minden munkatársának az elért eredményhez. A szálloda értékes tagja a turisztikai szolgáltatók azon csoportjának, akik mernek változtatni.”
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >A szabályosság művésze – A nap képe
Száz ételt örökít meg Robert Patell vagy ezret – valahogy…
Tovább olvasom >Csak tudnám, minek barátkozok veled! – A nap videója
Két páratlan párost is bemutat egyszerre a Zwack legújabb reklámfilmje:…
Tovább olvasom >