Elirigyelte a brit Tesco a magyarok árstopját
A brit Tesco bejelentette, hogy az eredetileg év elejéig tartó árbefagyasztást húsvétig kitolja, sőt, több mint ezer termékre terjesztette ki az árstopot, amelynek keretében október 5-től 2023 elejéig befagyasztották az árakat.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/01/pexels-suzy-hazelwood-1791583.jpg)
Örülnek a britek a sajátmárkás árstopnak
A Tesco több mint ezer termékre hirdetett új árrögzítést, amely 2023 húsvétjáig tart. A népszerű márkás termékek mellett számos saját márkás alaptermék árát is rögzítették. Mindez érinti az alapvető élelmiszerektől kezdve a háztartási, valamint az egészségügyi és szépségápolási termékeket is.
Kapcsolódó cikkeink
Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Idén nyáron is tescózhatunk a Balatonon: kiszállítás akár 30 perc alatt a nyaralóba
A balatoni nyaralás egyszerre szólhat a gondtalan kikapcsolódásról és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >