Elirigyelte a brit Tesco a magyarok árstopját
A brit Tesco bejelentette, hogy az eredetileg év elejéig tartó árbefagyasztást húsvétig kitolja, sőt, több mint ezer termékre terjesztette ki az árstopot, amelynek keretében október 5-től 2023 elejéig befagyasztották az árakat.

Örülnek a britek a sajátmárkás árstopnak
A Tesco több mint ezer termékre hirdetett új árrögzítést, amely 2023 húsvétjáig tart. A népszerű márkás termékek mellett számos saját márkás alaptermék árát is rögzítették. Mindez érinti az alapvető élelmiszerektől kezdve a háztartási, valamint az egészségügyi és szépségápolási termékeket is.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >