Elindultak az idei Superbrands programok
Február 11-én ötödik alkalommal ült össze a Superbrands, és második alkalommal a Business Superbrands Bizottság, hogy elindítsák az idei programokat.Az eredetileg Nagy-Britanniából elindult Superbrands programot ma már 82 országban valósítják meg, és Magyarországon is a márkaépítés igazodási pontjává vált.
A hazai szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 95 000 nemzeti védbejegyzés található.
A Business Superbrand elismerést az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjai nyerhetik el. A bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500 ezer, működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jön létre. A mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó listán megtalálhatók mind a legnagyobb nyereségű cégek, mind a kisebb vállalkozások.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >Megnyitott a dubaji Gulfood, 24 kiállító az AMC standján
A világ vezető élelmiszeripari szakkiállításai közül az egyik a dubaji…
Tovább olvasom >Kihirdették a 10. jubileumi K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit
Tizedszer hirdették ki a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit.…
Tovább olvasom >