Elindultak az idei Superbrands programok
Február 11-én ötödik alkalommal ült össze a Superbrands, és második alkalommal a Business Superbrands Bizottság, hogy elindítsák az idei programokat.Az eredetileg Nagy-Britanniából elindult Superbrands programot ma már 82 országban valósítják meg, és Magyarországon is a márkaépítés igazodási pontjává vált.
A hazai szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 95 000 nemzeti védbejegyzés található.
A Business Superbrand elismerést az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjai nyerhetik el. A bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500 ezer, működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jön létre. A mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó listán megtalálhatók mind a legnagyobb nyereségű cégek, mind a kisebb vállalkozások.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >