Elindultak az idei Superbrands programok
Február 11-én ötödik alkalommal ült össze a Superbrands, és második alkalommal a Business Superbrands Bizottság, hogy elindítsák az idei programokat.Az eredetileg Nagy-Britanniából elindult Superbrands programot ma már 82 országban valósítják meg, és Magyarországon is a márkaépítés igazodási pontjává vált.
A hazai szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 95 000 nemzeti védbejegyzés található.
A Business Superbrand elismerést az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjai nyerhetik el. A bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500 ezer, működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jön létre. A mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó listán megtalálhatók mind a legnagyobb nyereségű cégek, mind a kisebb vállalkozások.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Protechtor Future Summit: A gazdasági-politikai szakértők már az összeomlást várják, a cégvezérek körében viszont töretlen az optimizmus
Klímaváltozás, járványok, erőforráshiány, biztonsági fenyegetések – válságok mindig is voltak,…
Tovább olvasom >Itt van most Európa legolcsóbb karácsonyi vására
Az erdélyi Nagyszeben karácsonyi vására mára Európa egyik legkedveltebb adventi…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >