Elindultak az idei Superbrands programok
Február 11-én ötödik alkalommal ült össze a Superbrands, és második alkalommal a Business Superbrands Bizottság, hogy elindítsák az idei programokat.Az eredetileg Nagy-Britanniából elindult Superbrands programot ma már 82 országban valósítják meg, és Magyarországon is a márkaépítés igazodási pontjává vált.
A hazai szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 95 000 nemzeti védbejegyzés található.
A Business Superbrand elismerést az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjai nyerhetik el. A bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500 ezer, működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jön létre. A mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó listán megtalálhatók mind a legnagyobb nyereségű cégek, mind a kisebb vállalkozások.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >