Elindult az őszi baromfihúsfogyasztás-ösztönző kampány
A minőségi baromfihús fogyasztását népszerűsíti az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) valamint a Baromfi Termék Tanács (BTT) novemberben indult, közös kampánya. A harmadik legjelentősebb magyar exportcikk promóciójának célja a baromfihús fogyasztásának növelése és a fehérjében gazdag hús sokféleségének és hasznosságának bemutatása annak érdekében, hogy a mindennapi étkezés részévé váljon.
A „Bárhol, bármikor, baromfi. Jól teszed, ha ezt eszed!” szlogenű, baromfihús fogyasztását ösztönző kampány a baromfihús sokféleségét mutatja be, és arra ösztönzi a háztartásokat, hogy minél több és minél változatosabb formában kerüljön a csirke-, a pulyka-, a liba-, a kacsahús vagy akár a gyöngyöshús és a fácánhús az asztalokra mindennap. A kampánnyal vidéken 140, Budapesten pedig több mint 200 közterületi felületen találkozhatnak, valamint a rádiókban és az online térben is megjelennek a baromfihús beltartalmi értékei és az elkészítési információk. //
Kapcsolódó cikkeink
Élénkült az EU baromfihúsimportja 2025 első negyedévében
Az Európai Bizottság adatai szerint az unió (EU27) baromfihúsexportja csaknem…
Tovább olvasom >Kína feloldotta az argentin baromfihús behozatali tilalmát
Kína feloldotta az Argentínából származó baromfihús behozatali tilalmát, amelyet 2023…
Tovább olvasom >Kína feloldotta az argentin baromfihús behozatali tilalmát
Kína feloldotta az Argentínából származó baromfihús behozatali tilalmát, amelyet 2023…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >