Elindult az Amazon új lengyelországi weboldala
Az Amazon új lengyel weboldala március elején indult, ami jól jelzi az e-kereskedelem térhódításának egyre intenzívebbé válását Lengyelországban. Az új weboldal célja a korábban a német oldalra „utalt” vásárlók jobb kiszolgálása.
Lengyelország egyre bővülő e-kereskedelmi piaca egyrészt a pandémia alatt megnőtt online forgalomtól, másrészt a hazai eBay-rivális, az Allegro októberi, majd az InPost fulfilment cég januári tőzsdei megjelenésétől kapott újabb lendületet.
A hírre lejtmenetbe váltott az Allegro részvényárfolyama.
Kapcsolódó cikkeink
AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >Az Amazon csatlakozott a 2 billió dolláros klubhoz
Az Amazon szerdán bekerült azoknak a vállalatoknak a kis csoportjába,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >