Elindult az AdEthics influenszer tréning Magyarországon
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) az elsők között adaptálta Magyarországon az EU Influencer Legal Hub és az EASA közreműködésével elkészült AdEthics influenszer tréning programot. A kezdeményezés célja, hogy a felelős és átlátható influencer marketing erősítésével támogassa a szakma fejlődését és a fogyasztói bizalom megőrzését.
A programhoz csatlakozó vállalatok szándéknyilatkozattal erősítik meg elköteleződésüket az etikus reklámozás mellett, és előnyben részesítik azokat az influenszereket, akik elvégezték a képzést. Ők bizonyítottan tisztában vannak a jogi és etikai keretekkel, így hitelesebb partnerek lehetnek a márkák számára.
A szándéknyilatkozatot aláíró cégek, valamint a képzést teljesítő influenszerek neve megjelenik a program hivatalos felületén. Az ÖRT szerint a széles körű csatlakozás segíti a piac transzparenciáját, és közös üzenetet küld a hatóságok és a fogyasztók felé: a szakmának fontos a tisztességes és átlátható működés.
Kapcsolódó cikkeink
PFR Influencer & Talent – Újabb influenszer ügynökség az ÖRT tagjai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Opten: csak keveseknél nőtt a profit 2024-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ilyen eredményekkel zárult az ALDI ruházati akciója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyitotta első hazai üzletét a Rituals
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >