Elindult a TikTok Shop Németországban – a Beiersdorf már használja is
A világhírű Nivea márka gyártója, a Beiersdorf az elsők között csatlakozott a TikTok Shophoz, amely március 31-től elérhető Németországban is – írja a Lebensmittelpraxis.
Az Európában eddig az Egyesült Királyságban, Spanyolországban és Írországban működő közösségi média platform e-kereskedelmi funkciója a napokban került bevezetésre Franciaországban, Olaszországban és Németországban is. A TikTok Shoppal a márkáknak lehetősége nyílik a fogyasztókat videók és élő közvetítések (livestream) segítségével közvetlenül elérni.
Németországban a Beiersdorf az elsők között csatlakozott a platformhoz.
Christian Haensch, a Beiersdorf Németország és Svájc ügyvezető igazgatója által elmondottak alapján, az e-kereskedelem a leggyorsabban bővülő értékesítési csatorna a vállalat számára. A TikTok Shopon való jelenléttel Beiersdorfnak most lehetősége nyílik ezt a folyamatot tovább erősíteni és különösen a fiatalabb generáció körében, az eladást a szórakozással elegyíteni, véli a szakember.
A Beiersdorf mellett olyan márkák is csatlakoztak a platformhoz, mint az Essence kozmetikai márka gyártója, a Cosnova, valamint a Miralina’s Halal Sweets, egy speciális édességeket forgalmazó vállalat. Sebastian Romanus, a Cosnova digitális stratégiáért felelős igazgatója kiemelte, hogy a TikTok nem csupán egy platform, hanem egy közösség is, ahol mód van a márkák és a fogyasztók közvetlen interakciójára.
A TikTok Shop hatalmas lehetőségeket rejt magában, hiszen a becslések szerint a német lakosság egynegyedét is elérheti. Nagy-Britanniában már több mint 200 ezer kereskedő – többségében közép- és kisvállalkozás – használja a platformot. A TikTok Shop németországi működését Münchenből irányítják.
Kapcsolódó cikkeink
ZEW: jelentősen romlott a gazdasági hangulat Németországban augusztusban
Elemzők által vártnál is jelentősebben romlott a ZEW gazdaságkutató intézet…
Tovább olvasom >Új élelmiszerek üzletbeli tesztelését teszi lehetővé az Edeka Nord Németországban
Az Edeka Nord és a Food Harbour Hamburg most bejelentett…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >