Elindult a TikTok Shop Németországban – a Beiersdorf már használja is
A világhírű Nivea márka gyártója, a Beiersdorf az elsők között csatlakozott a TikTok Shophoz, amely március 31-től elérhető Németországban is – írja a Lebensmittelpraxis.
Az Európában eddig az Egyesült Királyságban, Spanyolországban és Írországban működő közösségi média platform e-kereskedelmi funkciója a napokban került bevezetésre Franciaországban, Olaszországban és Németországban is. A TikTok Shoppal a márkáknak lehetősége nyílik a fogyasztókat videók és élő közvetítések (livestream) segítségével közvetlenül elérni.
Németországban a Beiersdorf az elsők között csatlakozott a platformhoz.
Christian Haensch, a Beiersdorf Németország és Svájc ügyvezető igazgatója által elmondottak alapján, az e-kereskedelem a leggyorsabban bővülő értékesítési csatorna a vállalat számára. A TikTok Shopon való jelenléttel Beiersdorfnak most lehetősége nyílik ezt a folyamatot tovább erősíteni és különösen a fiatalabb generáció körében, az eladást a szórakozással elegyíteni, véli a szakember.
A Beiersdorf mellett olyan márkák is csatlakoztak a platformhoz, mint az Essence kozmetikai márka gyártója, a Cosnova, valamint a Miralina’s Halal Sweets, egy speciális édességeket forgalmazó vállalat. Sebastian Romanus, a Cosnova digitális stratégiáért felelős igazgatója kiemelte, hogy a TikTok nem csupán egy platform, hanem egy közösség is, ahol mód van a márkák és a fogyasztók közvetlen interakciójára.
A TikTok Shop hatalmas lehetőségeket rejt magában, hiszen a becslések szerint a német lakosság egynegyedét is elérheti. Nagy-Britanniában már több mint 200 ezer kereskedő – többségében közép- és kisvállalkozás – használja a platformot. A TikTok Shop németországi működését Münchenből irányítják.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Felvásárolja a kelet-németországi Kathi sütőipari céget az Oetker
Megállapodást kötött a német Oetker-csoport a kelet-németországi Kathi sütőkeverékeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >„Ez egy politikai termék” – Az árrésstopról és a kiskereskedelem válságáról beszélt az MNKSZ főtitkára
Szakmailag nem indokolható, mégis maradhat – így foglalható össze az…
Tovább olvasom >