Elindult a Tesco-hűségprogram

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 09. 02. 00:01

Augusztus végén elindult a Tesco Clubcard elnevezésű hűségprogramja, melynek keretében a vásárlók a Tesco áruházakban lebonyolított vásárlásaik után pontokat gyűjthetnek a személyre szóló számlájukon.

Az összegyűjtött pontokért a Tesco különféle kedvezményeket, például vásárlási utalványokat és ajándékkuponokat küld el mindenkinek személyre szólóan. A hűségprogram már most óriási sikernek bizonyul, hiszen az elmúlt napokban közel 300 000 vásárló vált kártyatulajdonossá.
A Tesco 1995-ben vezette be klubkártya programját Nagy-Britanniában. A forradalmi újítás meghozta sikerét, hiszen ma már több mint 14 millió brit vásárló használja hűségkártyáját nap mint nap. Augusztus végétől már a magyar áruházakban is elérhető a Clubcard, amivel Tesco vásárlói hűségét kívánaj erősíteni. Az akciót először Egerben, Kaposváron és Budapesten vezette be, ahol öt nap alatt több mint 60 000-en regisztráltak.
Augusztus 25-én az összes Tesco áruházban elindult a hűségpontgyűjtő akció. A program már most nagy népszerűségről számolhat be, ugyanis az elmúlt pár nap alatt közel 300 000 vásárló váltotta ki klubkártyáját.
A hűségprogramba belépni kívánó vásárlók először egy jelentkezési lapot töltenek ki, melynek átadása után azonnal birtokukba vehetik a Tesco klubkártyáját és további két kulcstartót; az ezekhez tartozó számlán gyűlnek a vásárlás során nyert pontok. A mindig kéznél lévő kulcstartók a kártyát helyettesíthetik megkönnyítve ezzel a pontgyűjtést.
A praktikusságuk mellett fontos kiemelni, hogy a kulcstartók – a kártyákhoz hasonlóan – a tulajdonossal egy háztartásban élő családtagokra át is ruházhatók. A pénztárnál való átadást követően minden 200 forint értékű vásárlás után 1 pontot ír jóvá a Tesco a vevő személyes számláján. A későbbiekben az 1 pont beváltási értéke 1 forintot jelent. A hűséges vásárlók a pontokért vásárlási utalványokat és kedvezményekre jogosító ajándékkuponokat kapnak – írja a penzcentrum.hu.




Kapcsolódó cikkeink