Elindult a SPAR Vital roadshow az INTERSPAR áruházakban
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. immár hetedik alkalommal szervezi meg – 2009 májusától-szeptemberig – az ország 20 nagyvárosában, SPAR Vital név alatt az egészséges táplálkozást és életmódot népszerűsítő INTERSPAR roadshow-t.
A SPAR Vital elnevezés, mely a SPAR múlt évben bevezetett egészséges sajátmárkás termékeit jelöli, az egészséges életvitel fontosságára utal. A SPAR Vital termékek kóstolójára lehetőség nyílik a roadshow helyszínein. Ebben az évben a program ingyenes egészségügyi szűrésekkel (vércukorszint- és vérnyomásmérés, testösszetétel-meghatározás) egészül ki a SPAR és az Erős Antónia által létrehozott Egy csepp figyelem Alapítvány együttműködésének eredményeként. A színpadon látványos sport- és táncbemutatók, koncertek gondoskodnak a látogatók szórakoztatásáról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >