Elindult a Munch Market: a pazarláscsökkentő piactér
A Munch ételmentő alkalmazás új szolgáltatással bővült. A platform legújabb kezdeményezése, a Munch Market, egy pazarláscsökkentő piactér, mely tovább bővíti a Munch jelenlegi értékajánlatát és alapjaiban változtatja meg a nagykereskedelmi egységek pazarlás elleni harcát. A Munch Market-en a gyártók és nagykereskedők tudják eladni a közeli lejáratú, szépséghibás vagy már nem szezonális termékeiket pénztárcabarát áron.

Much Team
Kényelmes, átlátható és fenntartható bevásárlási élmény
“A Munch célja az ételpazarlás elleni küzdelem. Már a Munch alapításakor egy olyan szolgáltatást szerettünk volna megalkotni, amely ez ellen küzd az ellátási lánc minden frontján. Mostanra közel 3000 kiskereskedőnél, étteremnél, pékségnél vezettük be az ételmentő megoldásunkat. Most érkezett el az a pont a vállalkozás életében, hogy gyártók, nagykereskedők bevonásával az ellátási lánc korábbi szakaszait érintve tudunk dolgozni víziónk megvalósításán.”
– mondta Zsoldos Botond a Munch Innovációs vezetője.
A Munch új szolgáltatásának köszönhetően a vásárlók pénztárcabarát áron vehetnek meg olyan jó minőségű termékeket, melyek melyek közeli lejáratúak, szépséghibásak, szezonálisak, vagy egyéb okokból megmentésre szorulnak. A market.munch.hu weboldalon a vásárlók válogathatják össze a saját csomagjaikat a folyamatosan változó kínálatból, vagy akár lehetőség van a különböző tematikus “Meglepetés boxok” közül is választani. Nagy különbség a Munch-csal szemben, hogy a Munch Market-ről rendelt csomagokat 1-5 napos átlagos kiszállítással lehet megrendelni, csomagpontos átvétellel vagy akár házhozszállítással.
A Munch Market, a nagykereskedelem vakfoltját célozza meg
A Munch Market olyan innováció, amely a túltermelés, a lassú forgási sebesség, és a közeli lejárat miatt a nagykereskedelmi szereplőknél maradt termékek megmentésének az érdekében jött létre. A boltok sok esetben már nem készleteznek olyan termékeket, amik a következő pár hónapban járnak le; illetve az is gyakran előfordul, hogy olyan szezonális áruk maradnak a gyártók raktáraiban, amik a következő szezonhoz érkezve már lejárnának. Sokféle okból kerülhet termék a Munch Market-re, mint például a sérült gyüjtőcsomagolások, kiskereskedelmi forgalomba végül nem kerülő íztesztek, vagy új ízek, a lassú forgási sebesség miatt bent ragadt készletek. A Munch Market lehetőséget biztosít a gyártóknak és forgalmazóknak, hogy ezeket a termékeket közvetlenül a fogyasztókhoz juttassák el, így a felesleg helyett bevételre tegyenek szert.
Több száz termék egy helyen
A platformnak több, mint húsz nagykereskedelmi partnerrel és beszállítóval van már partnersége, ami több, mint hatszáz egyéni termék megjelenését jelentette az elmúlt időszakban. A partnerek között vannak olyanok, akik maguk állítják össze a csomagokat, majd a Munch által küldött futár szállítja ki a vevőnek, míg vannak, akik az operációs terhet teljes egészében átadják a Munch-nak és kihasználják a cég kínálta raktárszolgáltatást.
“A jövőben szeretnénk megtalálni a lehető legtöbb olyan partnert, akinek problémát jelenthetnek a termékcsomagolások sérülései vagy a lassú forgási sebesség. A Munch Market célja, hogy a pazarláscsökkentés bárki számára elérhető legyen, és ne ütközzön idő-, vagy a helyzetéből fakadó akadályba. Emellett egy olyan platformot szeretnének létrehozni, amely a vásárlók számára könnyebbé teszi a jó minőségű termékek elérhető áron történő megtalálását.”
– mondta Zsoldos Botond.
Kapcsolódó cikkeink
Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar Élelmiszerbank és a Wolt közös projektje
Már csaknem egy éve fut a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és…
Tovább olvasom >Új éttermi szolgáltatást vezetett be a Munch
Elindult a Munch Club, amely exkluzív éttermi 1+1 Dealekkel és…
Tovább olvasom >Tudatosabb konyhával a pazarlás ellen – menütervező kiadvánnyal segíti a Nébih a háztartásokat
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) Maradék nélkül programja új, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A fiataloknak is érdemes hosszú távra vagy a váratlan kockázatokra szóló biztosítást kötniük
Az élet nagy mérföldkövei, mint az érettségi vagy a karrier…
Tovább olvasom >