Elindult a Magyar Turisztikai Ügynökség új őszi belföldi kampánya
Új digitális platformmal indította el a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) az idei őszi, belföldi forgalomélénkítő kampányát – közölte az MTÜ az MTI-vel kedden.
A kampányban az MTÜ hagyományosan együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével, a csatlakozó partnerek Helló ősz! néven speciális ajánlatokkal, kedvezményekkel várják a látogatókat.
A hellomagyarorszag.hu weboldalon az MTÜ okostelefonra is optimalizált, térkép alapú digitális felületet hozott létre, amelyen helyzetjelző pontok, úgynevezett PIN-ek jelölik a látnivalókat, élménylehetőségeket.
A közlemény szerint a weboldal célja kettős: egyrészt utazási inspirációt nyújt azzal, hogy az MTÜ által ajánlott látnivalókat és azok rövid leírását tartalmazza térképszerűen megjelenítve, másrészt pedig ez az a felület, amelyen keresztül az új kampány interaktívvá válik és bevonja a közönséget, a magyar utazókat: ide tölthet fel bárki olyan belföldi látnivalót-élményt, amelyet ajánl másoknak is.
A hellomagyarorszag.hu oldalon a térképen elérhető tartalmakon túl részletes információk találhatók a kulturális, természeti látnivalókról, a gasztronómiáról és a borkultúráról. A belföldi kampány új szlogenje: Mondj egy jó helyet, találj egy még jobbat!
Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója a közlemény szerint elmondta: szeretnék elérni, hogy minél többen mutassák meg, osszák meg kedvenc helyeiket. Magyarországon több olyan felfedezésre váró program, élmény, táj van, amiket érdemes minél több embernek megismernie, akár egynapos kiránduláson, egy hétvégi kikapcsolódás vagy egy hosszabb utazás alkalmával – tette hozzá. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Szakmai elismerés az ipartestületnek
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete idén újra bekerült a TOP10 meghatározó,…
Tovább olvasom >MCI Közgyűlés 2025
Nagy érdeklődés mellett tartott közgyűlést február végén a Magyar Cukrász…
Tovább olvasom >Szakmának és szakembernek egyaránt elismerés
Kőrösi Csoma Sándor-díjat kaptak a Magyar Cukrász Ipartestület vezetői. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >Kiterjesztett támogatás: már a 2000 fős falvak kiskocsmái is pályázhatnak
Újabb lehetőség nyílt a falusi vendéglátóhelyek számára: a március végén…
Tovább olvasom >VisitBalaton365 desztinációmenedzsment-iroda nyílt Keszthelyen
Szükség van a Balatonnál a térség egészét, gazdaságát is érintő…
Tovább olvasom >