Elindult a Henkel karitatív kezdeményezése, a Welcome Home
A „Welcome Home” jótékonysági kezdeményezés keretében a Henkel és a Habitat for Humanity önkéntesei két IV. kerületi lakás felújításán dolgoztak együtt. Az új otthonok rászoruló családok számára készülnek.

Új kezdeményezés
A „Welcome Home” kezdeményezését még 2016-ban a Henkel Adhesive Technologies üzletág lakossági és szakipari területe indította útjára a Habitat for Humanity szervezettel együttműködve azzal a céllal, hogy rászoruló családok, közösségek számára teremtsenek biztonságos otthonokat. A kezdeményezés évről-éve több országban valósul meg, melynek köszönhetően egyre több nehéz sorsú, szegénységben élő emberek és rászoruló családok feje fölé kerül tető.
Idén a „Welcome Home” budapesti projekttel két IV. kerületi üresen álló, rossz állapotban lévő önkormányzati lakás felújítása zajlik. A felújítás pénzügyi hátterének egy részét a Fritz Henkel Alapítvány finanszírozza, emellett a minőségi munkálatokhoz a Ceresit építési márka szolgáltatja termékeit. A kivitelezési munkák várhatóan 2024 tavaszán fejeződnek be.
A Habitat for Humanity szakemberei irányítása mellett a 15 főből álló magyar és osztrák Henkeles önkéntes csapat a bontási munkálatokban és a felújítási folyamat előkészítésében vette ki a részét. Három nap alatt a tetőszigetelést, a falvakolást, betonozást és bontási munkálatokat vállalták magukra. „Ezeknél a feladatoknál mindig nagyon lelkes a csapatunk, hiszen felemelő érzés közösen segíteni és tudni azt, hogy ezzel a projekttel emberek, családok életét tehetjük jobbá” – mondta Dr. Fábián Ágnes, a Henkel Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója, az Adhesive Technologies Construction and Consumers & Craftsmen üzletág igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: Júniusban nem változott a GKI konjunktúra indexe, de tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >