Elindult a Henkel karitatív kezdeményezése, a Welcome Home
A „Welcome Home” jótékonysági kezdeményezés keretében a Henkel és a Habitat for Humanity önkéntesei két IV. kerületi lakás felújításán dolgoztak együtt. Az új otthonok rászoruló családok számára készülnek.

Új kezdeményezés
A „Welcome Home” kezdeményezését még 2016-ban a Henkel Adhesive Technologies üzletág lakossági és szakipari területe indította útjára a Habitat for Humanity szervezettel együttműködve azzal a céllal, hogy rászoruló családok, közösségek számára teremtsenek biztonságos otthonokat. A kezdeményezés évről-éve több országban valósul meg, melynek köszönhetően egyre több nehéz sorsú, szegénységben élő emberek és rászoruló családok feje fölé kerül tető.
Idén a „Welcome Home” budapesti projekttel két IV. kerületi üresen álló, rossz állapotban lévő önkormányzati lakás felújítása zajlik. A felújítás pénzügyi hátterének egy részét a Fritz Henkel Alapítvány finanszírozza, emellett a minőségi munkálatokhoz a Ceresit építési márka szolgáltatja termékeit. A kivitelezési munkák várhatóan 2024 tavaszán fejeződnek be.
A Habitat for Humanity szakemberei irányítása mellett a 15 főből álló magyar és osztrák Henkeles önkéntes csapat a bontási munkálatokban és a felújítási folyamat előkészítésében vette ki a részét. Három nap alatt a tetőszigetelést, a falvakolást, betonozást és bontási munkálatokat vállalták magukra. „Ezeknél a feladatoknál mindig nagyon lelkes a csapatunk, hiszen felemelő érzés közösen segíteni és tudni azt, hogy ezzel a projekttel emberek, családok életét tehetjük jobbá” – mondta Dr. Fábián Ágnes, a Henkel Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója, az Adhesive Technologies Construction and Consumers & Craftsmen üzletág igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >