Elindult a HELL történetének legnagyobb nyereményjátéka
Minden eddiginél nagyobb és izgalmasabb nyereményjátékkal robban be a HELL 2025-ben! A grandiózus promóció Magyarország mellett további 9 országban indul el, így több millió résztvevő kap esélyt arra, hogy elképesztő nyereményeket szerezzen. A szerencsések akár egy vadonatúj Mercedes AMG A35-öt is hazavihetnek, vacsorázhatnak Morrone-val, de a játék során összesen több mint 1000 nyeremény talál gazdára – egyedi HELL-ajándékok, prémium elektronikai eszközök és felejthetetlen élmények várnak a résztvevőkre.

A promóciót minden eddiginél erőteljesebb marketingkampány támogatja
A február 17. és április 13. között zajló promócióban a HELL legnépszerűbb termékei limitált kiadású csomagolásban lesznek elérhetők, amelyeken Michele Morrone ikonikus tetoválásai is megjelennek, így a rajongók egyedi dizájnnal ellátott dobozokhoz juthatnak hozzá. Minden egyes megvásárolt promóciós termék egy lépéssel közelebb visz a fődíjhoz és az egyéb nyereményekhez. A részvétel pofonegyszerű: a 18 év feletti vásárlóknak nincs más dolguk, mint megvásárolni egy promóciós HELL terméket, regisztrálni a https://winwithhell.hu/ oldalon, feltölteni a nyitófül alatt található kódot, és megőrizni a játékszabályzatban leírtak szerint.
A nyeremények listája rendkívül változatos: a fődíj mellett naponta egyedi HELL dzseki, HELL cipő és HELL utazótáska találhat gazdára. Hetente egy szerencsés játékos iPhone 16-ot nyerhet, de akár egy exkluzív vacsorát is eltölthet Michele Morrone-nal Olaszországban. A „Nyerő szombat” különleges nyereményei között pedig egyedi füzetek, prémium neszesszer-ek és egy Michele Morrone ihlette limitált kiadású HELL 6-pack is szerepel.
Popovics Adrienn, a HELL ENERGY Magyarország Kft. marketingigazgatója így nyilatkozott a kampányról:
„Ez a promóció nemcsak a HELL történetének legnagyobb nyereményjátéka, hanem az egész energiaital-piac egyik legizgalmasabb kampánya. A játék nemzetközi szinten is kiemelt jelentőséggel bír, hiszen összesen 10 országban indul, így még több fogyasztónknak nyílik lehetősége arra, hogy részt vegyen benne. Célunk, hogy hűséges vásárlóink számára felejthetetlen élményeket és exkluzív nyereményeket kínáljunk, miközben tovább erősítjük pozíciónkat a hazai és a nemzetközi piacokon is. A HELL mindig a maximumra törekszik, és ezt a szellemiséget szeretnénk most megosztani rajongóinkkal is.”
A promóciót minden eddiginél erőteljesebb marketingkampány támogatja: látványos televíziós és digitális reklámok, óriásplakátok, valamint intenzív social media és instore aktivitások gondoskodnak arról, hogy senki se maradjon le a játékról.
Kapcsolódó cikkeink
A LEGO saját videojáték-fejlesztő részleget épít – új korszak kezdődik
A LEGO új fejezetet nyit videojáték-stratégiájában: a vállalat bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >Megan Fox lett a HELL Ice Coffee arca
Van egy név, akit senkinek sem kell bemutatni. A Transformers…
Tovább olvasom >Újabb izgalmas nyereményjátékkal készül a tavaszra a Rossmann
Újabb izgalmas nyereményjátékkal készül a tavaszra a Rossmann: február 17.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly veszélybe kerülhetnek a magyar élelmiszergyártók az árrésstop miatt
Az árrésstop bevezetése nyomán eddig szigorúan titkolt információk kerültek nyilvánosságra:…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: az árrésstoppal érintett élelmiszereknek átlagosan 17,7 százalékkal csökkent az ára
Az árrésstop egy hete lépett életbe, az érintett élelmiszereknek átlagosan…
Tovább olvasom >NAV: a webáruházak sem bújhatnak ki a kiskereskedelmi adó megfizetése alól
A kiskereskedelmi adót a webáruházaknak is fizetniük kell, ha az…
Tovább olvasom >