Elindult a grillszezon a Lidlnél – Bővülő kínálat a vásárlóknak, növekedés a magyar beszállítóknak
A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős mértékben, közel harmadával növelte az értékesített grilltermékek darabszámát. A vállalat további bővüléssel számol, hiszen az idei szezonban nemcsak a hazai, hanem már hat külföldi Lidl-áruházban is elérhető lesz a kiváló minőségű magyar grillkolbász, ami a magyar beszállítóknak exportlehetőséget és ezáltal további növekedést jelent.
Hazánk vezető kiskereskedelmi diszkontlánca folyamatosan bővíti széles, minőségi termékkínálatát, hogy a vásárlói igényeket maximálisan kiszolgálja. Így a hetente megújuló, az áruházlánctól már megszokott kedvező ár-érték arányú és akciós áron kínált ajánlatain felül kiemelten készül a grillszezonra is. Ennek köszönhetően a szezonális grillkínálatban közel 60 különböző grillhús és húskészítmény érhető el, melyek között új ízesítések és új termékek is találhatóak. Sőt, nemcsak a hazai, hanem a külföldi Lidl-áruházak vásárlói is leemelhetik a polcokról a Grill&Fun saját márkás termékcsaládba tartozó Party-mix magyar grillkolbászt, ami a hazai beszállítók számára export- és fejlődési lehetőséget biztosít, hozzájárul továbbá az ország gazdasági növekedéséhez és versenyképességéhez is.
– Újdonságokkal és egyre bővülő választékkal indítjuk az idei grillszezont, hogy a kínálatban mindenki megtalálja a számára megfelelőt. Tavaly több mint 5,7 millió kilogramm grillterméket értékesítettünk, ami 28%-kal haladja meg az egy évvel korábbit. Ráadásul az egészségtudatos életmód támogatásaként tenger gyümölcseivel is bővítettük grillkínálatunkat, ami oly sikeresnek bizonyult, hogy 2023-ban a legnagyobb növekedést ebben a termékkategóriában értük el – újságolja Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője. – Ezek az eredmények is azt mutatják, hogy vásárlóink megbíznak termékeink minőségében és ízvilágában, és szívesen térnek be hozzánk. Beszállítói partnereinket pedig az exportpiacokon való megjelenésben kívánjuk támogatni a grilltermékek esetében is, így idén a fogyasztók a Lidl hálózatán keresztül már 6 különböző országban is leemelhetik a polcokról a kiváló minőségű magyar grillkolbászt.
Minden évben nagyon népszerűek a különféle grilltermékek, különösen a grillkolbászok. Tavaly debütált a Grill&Fun saját márkás termékcsaládba tartozó juhbeles grillkolbász szarvasi és a füstölt paprikás ízesítésben. A sikereken felbuzdulva idén tovább bővül a kínálat, és már 10-féle ízben – többek között gyömbér-citrom, fajitas, torma, cayenne bors – is elérhető lesz ez a magas minőségű grillkolbász.
A vállalat törekszik arra, hogy minden fogyasztói igényt kiszolgáljon, így a kínálatban mind a szárnyas, a sertés, a marha, mind pedig a hal megtalálható. A szárnyas húsok között lesznek különféle marinádozott csirke- és kacsamellfilék, csirkeszárnyak és combok, de csirkecombsaslik, pulyka grillkolbász és csirke hamburger is színesíti a választékot. A sertés és marhahúsokból készülő grilltermékek esetében szintén gazdag kínálatból válogathatnak a vásárlók. A sertéstarja és -karaj esetében az öröksláger a magyaros és a zöldfűszeres ízvilág, de kedvelt volt a curry-chili párosítás is, így idén a vásárlók megkóstolhatják majd a termékeket gyömbér-chili ízesítésben is. Újdonságként pedig a borsos, paprikás, mustáros, a világos, illetve barna sörben pácolt tarja is megtalálható a kínálatban, de aki a császárszalonnát szereti, az a BBQ/paprika ízesítésben is elérheti a kínálatban.
Nem szabad megfeledkezni a nagyon széles hamburgerválasztékról sem, ami idén egy jalapenós termékkel bővül. A különlegességre vágyók idén is elérhetik a Wagyu marha hamburger-húspogácsát, a széles steakkínálaton felül a nyár folyamán további „Marhajó” termékekkel is találkozhatnak majd a vásárlók. A tavaly újonnan a kínálatba bekerült tenger gyümölcsei idén is megtalálhatóak lesznek a polcokon.
A folyamatosan bővülő kínálat jelzi azt is, hogy a vállalat elkötelezett a folyamatos fejlődés és innováció iránt, bízik abban ez a széles kínálat garantáltan fokozza majd a grillpartyk hangulatát. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Lassan újra lehet tervezni
A májusi Trade magazin BusinessMeetup&Dinner rendezvényen Noszek Péterrel, a Nestlé…
Tovább olvasom >A Lidl 2026-ra minden termékén elhelyezi a Nutri-Score címkét Spanyolországban
A Lidl a fogyasztók egészsége iránti elkötelezettségből 2026-ra Spanyolországban valamennyi…
Tovább olvasom >Országos versenytársaiknál jobban teljesítenek a spanyol kisbolt-láncok
A pandémia, az infláció és az ellátásilánc-zavarok okozta nehézségekkel teli…
Tovább olvasom >További cikkeink
Világsiker Miskolcról, csúcsra jutott a MiReHu szemléletformáló programja
A MiReHu Nonprofit Kft. újabb rangos elismerést tudhat a magáénak,…
Tovább olvasom >Hátrányos helyzetű nők képzését segítő programjáért kapott társadalmi kategóriában CSR-díjat a Coca-Cola
„Új esélyek a munkaerőpiacon” néven indított 2023-ban közös programot a…
Tovább olvasom >Egészséges táplálkozás, fenntartható termelés
A Kék Fehér Szív egy olyan civil szervezet, amely összegyűjti…
Tovább olvasom >