Elindult a grillszezon a Lidl-nél
A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős mértékben, közel harmadával növelte az értékesített grilltermékek darabszámát. A vállalat további bővüléssel számol, hiszen az idei szezonban nemcsak a hazai, hanem már hat külföldi Lidl áruházban is elérhető lesz a kiváló minőségű magyar grillkolbász, ami a magyar beszállítóknak exportlehetőséget és ezáltal további növekedést jelent.
Hazánk vezető kiskereskedelmi diszkontlánca folyamatosan bővíti széles, minőségi termékkínálatát, hogy a vásárlói igényeket maximálisan kiszolgálja. Így a hetente megújuló, az áruházlánctól már megszokott kedvező ár-érték arányú és akciós áron kínált ajánlatain felül kiemelten készül a grillszezonra is. Ennek köszönhetően a szezonális grillkínálatban közel 60 különböző grillhús és húskészítmény érhető el, melyek között új ízesítések és új termékek is találhatóak. Sőt nemcsak a hazai, hanem a külföldi Lidl áruházak vásárlói is leemelhetik a polcokról a Grill&Fun saját márkás termékcsaládba tartozó Party-mix magyar grillkolbászt, ami a hazai beszállítók számára export és fejlődési lehetőséget biztosít, hozzájárul továbbá az ország gazdasági növekedéséhez és versenyképességéhez is.
„Újdonságokkal és egyre bővülő választékkal indítjuk az idei grillszezont, hogy a kínálatban mindenki megtalálja a számára megfelelőt. A tavalyi évben elért eredmények is azt mutatják, hogy jó úton járunk, hiszen több mint 5,7 millió kilogramm grillterméket értékesítettünk, ami 28 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit. Az egészségtudatos életmód támogatásaként ráadásul tavaly tengeri gyümölcseivel is bővítettük grillkínálatunkat, mely oly sikeresnek bizonyult, hogy 2023-ban a legnagyobb növekedést ebben a termékkategóriában értük el. Ezek az eredmények is azt mutatják, hogy vásárlóink megbíznak termékeink minőségében és ízvilágában, és szívesen térnek be hozzánk. Beszállítói partnereinket pedig az exportpiacokon való megjelenésben kívánjuk támogatni a grilltermékek esetében is, így idén a fogyasztók a Lidl hálózatán keresztül már 6 különböző Lidl országban is leemelhetik a polcokról a kiváló minőségű magyar grillkolbászt.”
– mondta Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.
Minden évben nagyon népszerűek a különféle grilltermékek, különösen a grillkolbászok. Tavaly debütált a Grill&Fun saját márkás termékcsaládba tartozó juhbeles grillkolbász szarvasi és a füstölt paprikás ízesítésben, mely sikereken felbuzdulva tovább bővül a kínálat és már 10-féle ízben – többek között gyömbér-citrom, fajitas, torma, cayenne bors – is elérhető lesz ez a magas minőségű termék.
A vállalat törekszik arra, hogy minden fogyasztói igényt kiszolgáljon, így a kínálatban mind a szárnyas, a sertés, a marha, mind pedig a hal megtalálható. A szárnyas húsok között lesznek különféle marinádozott csirke- és kacsamellfilék, csirkeszárnyak és combok, de csirkecombsaslik, pulyka grillkolbász és csirke hamburger is színesíti a választékot. A sertés és marhahúsokból készülő grilltermékek esetében szintén gazdag kínálatból válogathatnak a vásárlók. A sertéstarja és -karaj esetében az öröksláger a magyaros és a zöldfűszeres ízvilág, de kedvelt volt a curry-chili párosítás is, így idén a vásárlók megkóstolhatják majd a termékeket gyömbér-chili ízesítésben is. Újdonságként pedig a borsos, paprikás, mustáros, a világos, illetve barna sörben pácolt tarja is megtalálható a kínálatban, de aki a császárszalonnát szereti, az a BBQ/paprika ízesítésben is elérheti a kínálatban. Nem szabad megfeledkezni a nagyon széles hamburger választékról sem, ami idén egy jalapeno-s termékkel bővül. A különlegességre vágyók idén is elérhetik a Wagyu marha hamburger húspogácsát, a széles steak-kínálaton felül a nyár folyamán további „Marhajó” termékekkel is találkozhatnak majd a vásárlók. Tavaly nagyon népszerűek voltak az újonnan a kínálatba bekerült tenger gyümölcsei, melyek idén is megtalálhatóak lesznek a polcokon.
A folyamatosan bővülő kínálat jelzi azt is, hogy a vállalat elkötelezett a folyamatos fejlődés és innováció iránt, bízik abban ez a széles kínálat garantáltan fokozza majd a grillparty-k hangulatát.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >