Elindult a Facebook Shops
A koronavírus által okozott rendkívüli helyzetben világszerte számos kisvállalat a fennmaradásáért küzd, sokan közülük pedig most váltanak át online kereskedelemre. Annak érdekében, hogy a Facebook segíthesse mindennapi munkájukat, elindítja Facebook Shops nevű új szolgáltatását.
A Facebook Shops használatával a vállalkozások egyszerűen hozhatnak létre olyan online boltot, amelyet mind a Facebookról, mind pedig az Instagramról elérhetnek a felhasználók. A facebookos üzlet létrehozása a vállalkozás méretétől függetlenül ingyenes, és egyáltalán nem bonyolult: a vállalkozásoknak meg kell adniuk, milyen típusú termékeket szeretnének árusítani, be kell állítaniuk a színeket, fel kell tölteniük egy borítóképet, és már ki is tudják szolgálni az internetes vásárlókat.
Maguk a vásárlók a Facebook Shopokhoz a vállalkozások oldalain, illetve Instagram profiljukon keresztül férhetnek hozzá, de hirdetésekben és Insta Storykban is találkozhatnak vele, ahonnan közvetlenül módjuk van az adott bolt teljes kínálatát átböngészni. A Facebook Shopban a kapcsolattartásra is van lehetőség: a vásárlók WhatsAppon, Messengeren, vagy Instagram Direct üzenetben küldhetnek kérdéseket, kérhetnek segítséget, vagy követhetik nyomon a termékük kiszállításának állapotát.
Jelenleg tesztelés alatt áll a Facebookra és Instagramra várható „live shopping” funkció, amely lehetővé teszi majd azt is, hogy az élő videókban bemutatott termékeket a nézők közvetlenül az appokból meg is rendeljék. A kereskedőknek és tartalomgyártóknak az élő adás megkezdése előtt lehetőségük lesz a Facebook Shopjukban lévő termékkel felcímkézniük a videót, így a lejátszás alatt a termék a videó alatt látható marad, és a vásárláshoz elég lesz rábökni.//
Kapcsolódó cikkeink
Ocado: a közösségi média pörgeti a fehérjedús élelmiszerek iránti keresletet
A közösségi média trendek és a fogyasztók ultrafeldolgozott élelmiszerektől való…
Tovább olvasom >Íme a „legvilágpiacképesebb” magyar e-kereskedők!
Idén októberben első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat,…
Tovább olvasom >Egyre több magyar e-kereskedő teszi át a székhelyét Szlovákiába
Az elmúlt években egyre több magyar online kiskereskedő döntött úgy,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: februárban a fogyasztói árak átlagosan 5,6 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbiakat
2025. februárban a fogyasztói árak átlagosan 5,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Jönnek az intézkedések: Orbán Viktor a Facebookon fakadt ki az áremelések miatt
Elég volt, véget vetünk az indokolatlan áremeléseknek – közölte a…
Tovább olvasom >Árrésstop 30 alapvető élelmiszerre: így próbálja kordában tartani az inflációt a kormány
A magyar kormány újabb árkorlátozó intézkedést jelentett be az élelmiszerpiacon.…
Tovább olvasom >