Elindult a Brandbank Hungary
Az elmúlt év végén hazánkban is megalakult a 14 éve indult, Európa számos országában jelen lévő Brandbank cég. A vállalat fő profilja minőségi termékképek és termékadatok, valamint azokhoz kapcsolt menedzselt szolgáltatások biztosítása termékek online megjelenéseihez.
A Brandbank szolgáltatásával mind a kereskedők, mind pedig a gyártó cégek egyszerűen és költséghatékonyan juthatnak el a vásárlók azon új generációjához, akik ma már nem csak hagyományosan az üzletekben, hanem több kereskedelmi csatornán, köztük az interneten is vásárolnak.
Az online és a mobil vásárlás gyors terjedése miatt viszont kiemelten fontos, hogy a fogyasztók számára mindig azonnal elérhető legyen az információ, amit keresnek. A mai gyorsan fejlődő, inger gazdag,”kütyübarát” világban ez létfontosságú.
A Brandbank segítségével az internetes vásárló pontosan láthatja, hogyan néz ki egy adott termék és azonnal megtalálja a válaszokat kérdéseire – például a termékek összetevőivel kapcsolatban – így gyorsan megtalálja kedvencét! A Brandbank ráadásul a márka tulajdonosok számára azt is lehetővé teszi, hogy a szolgáltatással egy csapásra több kereskedőhöz is eljussanak.
A Brandbank világelső a digitális információk kezelésének terén. Az 1998-ban létrehozott angliai vállalat segíti a több csatornán keresztül értékesítő kereskedők és márkatulajdonosok munkáját azzal, hogy termékeikhez pontos és részletes digitális adatokkal szolgál, valamint
folyamatosan kezeli és elosztja azokat. Mindez maximalizálja a bevételeket, minimalizálja a szükséges munkát és javítja az üzleti teljesítményt. 1998 óta olyan nagynevű kis- és nagykereskedő ügyfelekkel dolgoznak együtt, mint például az Asda-Walmart, a Makro, a Musgrave Group, a Sainsbury’s, a Waitrose, illetve a hazánkban is jelenlevő kereskedők közül a Tesco. A cég az elmúlt év végén hazánkban is elindította szolgáltatásait.
A Brandbank segítségével a partner áruházak nagyszerű internetes
élményt tudnak nyújtani vásárlóiknak, ugyanakkor a beszállítóknak hatékony szolgáltatásokat biztosítanak az elektronikus kereskedelmi forgalom fellendítéséhez – és a marketing költségeik csökkentéséhez.
A Brandbank tevékenységének lényege, hogy megalkotja a fizikai, valós termékek virtuális termékinformációit. Az internetes vásárló ugyan nem veheti kézbe a terméket, de a Brandbank segítségével a lehető legjobban megismerheti – hiszen a termékinformációk
azonnal elérhetővé válnak számára.
A Brandbank ügyfeleinek termékportfólióját egy szakértő menedzser és csapata tartja kézben. A partner termékeikről nagyfelbontású képeket készítenek, melyek következetesen megfelelnek a szükséges specifikációknak, va csomagolás hátulján feltüntetett adatokat és más információkat.
Alapszolgáltatásként a Brandbank melyben tárolhatja és saját céljaira is szabadon felhasználhatja termékinformációit.
A fogyasztói kereskedelem gyorsan változik Magyarországon is, ezért kiemelt elvárás, hogy
a hazai szereplők is:
· nagyobb arányú internetes értékesítést érjenek el;
· lecsökkenthessék a cégen belüli költségeiket;
· minél hatékonyabbá tegyék üzletvitelüket.
A Brandbank jelenleg több mint 6000 szállító több mint egy millió fényképet készítettek különféle termékekre.
A Brandbank megjelenése Magyarországon a szakértelem és a tapasztalatok új szintjét biztosítja az online kereskedelem területén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >