Elindult a 2015-ös Tejkampány
A magyar tej és tejtermékek fogyasztásának ösztönzésére 2015 júliusában intenzív kampányt indított a magyar Turizmus Zrt. A kampányban a Magyar Turizmus Zrt. Agármarketing Vezérigazgatósága szorosan együttműködik a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanáccsal. A két szervezet azt a célt tűzte ki, hogy ösztönözze a tudatos vásárlást, megtanítsa a fogyasztókat, mire figyeljenek oda, ha minőségi, hazai tejet szeretnének vásárolni. Kiemelt cél továbbá a helyi értékek védelme is.
A fogyasztásösztönzés elősegítése érdekében kóstoltatást és termékbemutatót szerveznek a Tej Terméktanácsban tagsággal rendelkező kiskereskedelmi áruházláncok összesen 36 üzletében. A promóció során külön figyelmet szentelnek annak, hogy megismertessék a fogyasztókkal a „Tej-szív” logót, valamint az ovális eredetjelző védjegyet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Baltikum felé nyit a magyar élelmiszerexport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Biztonságosabb és fogyasztóbarát piacot teremt a kkv-k számára Magyar Kereskedelmi és Iparkamara
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Hungaropack Magyar Csomagolási Verseny 2025. évi díjazottjai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
