Elindította SZÉP Kártya programját a K&H Bank
Több ezer kis- és középvállalkozással valamint nagyvállalatokkal kezdte meg a SZÉP Kártya munkáltatói szerződések megkötését a K&H – mondta el dr. Bába Ágnes, a K&H Bank lakossági banki divízióért felelős vezérigazgató-helyettese. A K&H SZÉP Kártyaprogram az elfogadói oldalon a bank kiterjedt POS hálózatára is épít, és a K&H jelentős technológiai fejlesztéseket tervez a SZÉP Kártya kibocsátása és elfogadása terén is.
A Széchenyi Pihenő (SZÉP) Kártya a kedvezményes adózású béren kívüli juttatási forma, a cafeteria rendszer egy új eleme. Az elektronikus utalvány a bankkártyához hasonlóan teszi lehetővé a munkavállalók számára az általuk igénybe vett szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítését. A SZÉP Kártya tulajdonos munkavállaló 2012-től a munkaadója által számára béren kívüli juttatásként biztosított összeget szálláshely-szolgáltatásra, a közeljövőben várható jogszabály módosítások után pedig meleg étkezésre, illetve szabadidős, egészségmegőrző célra veheti igénybe.
A SZÉP Kártya kibocsátására a megfelelő intézményhálózattal és kibocsátási tapasztalattal rendelkező pénzintézetek jogosultak. A K&H 2011. november 15-től kezdte meg a SZÉP Kártya szerződések megkötését a munkáltatói és az SZÉP Kártya elfogadói oldalon egyaránt. Dr. Bába Ágnes, a K&H Bank lakossági banki divízióért felelős vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy a K&H SZÉP Kártyát cafeteria rendszerükbe beépítő vállalkozások elsősorban a bank kis- és középvállalati, valamint nagyvállalati ügyfélköréből kerülnek ki. A K&H az elmúlt egy hónapban több jelentős nagyvállalati ügyfelével valamint kis- és középvállalkozással kötött szerződést SZÉP Kártya szolgáltatás nyújtására. Az elmúlt időszak előzetes értékesítési tevékenysége során pedig közel hétezer vállalkozás részéről érkezett regisztráció a SZÉP Kártya szolgáltatás igénybevételére, akikkel a szerződések megkötése előkészítés alatt áll. A K&H megkötötte az első szerződéseket az elfogadói oldalon is, a bank előrejelzései szerint a K&H SZÉP Kártya elfogadó helyek száma a jövő év elejére várhatóan több ezerre nő.
„Kiterjedt vállalati és kkv ügyfélkörünk révén a jövő év elejére jelentős felfutást várunk mind a SZÉP Kártya kibocsátói, mind az elfogadói oldalon, és az első hónap tapasztalatai igazolják ezt a várakozásunkat. A K&H az egyik legnagyobb POS hálózattal rendelkező pénzintézet Magyarországon, továbbá jelentős részesedése van mind a belföldi, mind a nemzetközi forgalom szempontjából fontos fizető szálláshelyek között. Az elfogadói hálózat kiépítése során a bank erre a bázisra is épít. A K&H emellett részt kíván venni a kártyakibocsátók között kialakításra kerülő keresztelfogadások rendszerében is, ezzel is tovább bővítve a SZÉP Kártya felhasználási lehetőségeit” – ismertette a K&H terveit dr. Bába Ágnes.
A K&H jelentős technológiai fejlesztéseket tervez a SZÉP Kártya kibocsátása és elfogadása terén is. A SZÉP Kártya partnerek számára kialakított szolgáltatási csomagok a bankkártyák elfogadásához hasonló fizetési gyakorlat alapján működnek. A kártyatulajdonosok egy online felületen bármikor ellenőrizni tudják költéseiket, egyenlegüket. A munkáltatók számára ez a forma kevesebb adminisztrációt igényel, mint a korábbi papíralapú üdülési utalványok kezelése, az elfogadó kereskedelmi, szolgáltató egységek pedig a vásárlások ellenértékéhez gyorsabban jutnak hozzá alacsonyabb kereskedői jutalék mellett – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >