Elindította a Lidl digitális hűségprogramját
Május 20-tól elindult a Lidl Plus, amely hazánkban az első, kizárólag digitális, rendkívül komplex hűségprogram. Különlegessége, hogy a használatához nincs szükség hagyományos műanyag kártyára.
A Lidl Plus más hűségprogramokkal ellentétben minden alkalommal kizárólagos kedvezményt nyújt azoknak a vásárlóknak, akik fizetéskor leolvassák digitális hűségkártyájukat a pénztárnál. A felhasználók többek között hetente megújuló százalékos vagy fix összegű digitális kuponokat és exkluzív ajánlatokat is elérhetnek. Mindezeken felül egyedülálló módon, a vásárlások után járó digitális kaparós nyereménykártyákkal további kedvezményeket nyerhetnek.
Szintén különlegesség, hogy az alkalmazás nem csak a Lidl-áruházakban használható. A vállalat partnerei által biztosított ajánlatok további kedvezményeket nyújtanak a Lidl Plus felhasználók számára. Az applikációnak köszönhetően a heti akciós újság digitális változatán túl elérhető a boltkereső funkció is. A menüpontok között megtalálható a vásárlási összesítő is, amely tartalmazza a beváltott kuponokat és a megtakarítás összegét, illetve a felhasználók minden vásárlásuk után megkapják nyugtáik digitális másolatait, amellyel könnyedén nyomon követhetik saját költéseiket. //
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Előfoglalási szolgáltatást tesztel a brit Lidl hűségprogramja keretében
Új szolgáltatást tesztel a Lidl az Egyesült Királyságban: a „Click,…
Tovább olvasom >A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >