Elhalasztották a decemberi PLMA Trade Show-t
Ismét elhalasztották az ősz folyamán fizikai jelenléttel beharangozott saját márkás iparági seregszemlét, a PLMA „World of Private Label” szakkiállítást.
November 15-én jelentette be a PLMA Nemzetközi Tanácsa, hogy a holland kormány és az európai államok COVID-19 elleni küzdelmében újra gyülekezési és utazási korlátozásokat vezettek be, ezért úgy döntöttek, hogy a december 14–15-re az amszterdami RAI Kiállító Központba meghirdetett eseményt elhalasztják.
A halasztások sora valójában már 2020-ban elkezdődött. A hagyományosan mindig májusra ütemezett (május 26–27.) rendezvényt ekkor december 2–3-ra tették át, majd szeptember elsején ezt is lemondták. Helyette a virtuális térben tartották meg december 1–4. között a „Jó az élet a saját márkával” című online eseményt. 2021-ben a sors ismétli önmagát, a májusra hirdetett szakkiállítást decemberre halasztották, majd lemondani kényszerültek.
A PLMA továbbra is biztosítja tagjainak, a kereskedő partnereknek és a private label szektor minden szereplőjének a networking és üzletkötési lehetőségeket 2022 folyamán. Virtuálisan 2022 márciusában PLMA Global elnevezéssel online jelentkeznek, és a személyes rendezvény új időpontját is kijelölték 2022. május 31.–június 1-re a hagyományos RAI, Amszterdam helyszínre.
– A PLMA elkötelezett a nemzetközi saját márkás iparág felé, hogy a networking, sales és marketing kapcsolódási lehetőségeket továbbra is elérhetővé tegye – mondta Peggy Davis, a PLMA elnöke. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Kiskereskedelem 2023: Racionalizáló fogyasztók, technológiai fejlesztések
Tavalyra visszatekintve a kiskereskedők többsége világszerte az infláció szárnyalásával, a…
Tovább olvasom >Minden eddiginél nagyobb standdal vesz részt az AMC az amszterdami PLMA-n
A kiskereskedelmi üzletláncokban forgalmazott, egyedi márkanév alatt futó, úgynevezett sajátmárkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >