Elhalasztották a decemberi PLMA Trade Show-t
Ismét elhalasztották az ősz folyamán fizikai jelenléttel beharangozott saját márkás iparági seregszemlét, a PLMA „World of Private Label” szakkiállítást.
![Peggy Davies, PLMA](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/12/Peggy-Davies-PLMA_opt-e1638785412744-249x300.jpeg)
Peggy Davis
elnök
PLMA
November 15-én jelentette be a PLMA Nemzetközi Tanácsa, hogy a holland kormány és az európai államok COVID-19 elleni küzdelmében újra gyülekezési és utazási korlátozásokat vezettek be, ezért úgy döntöttek, hogy a december 14–15-re az amszterdami RAI Kiállító Központba meghirdetett eseményt elhalasztják.
A halasztások sora valójában már 2020-ban elkezdődött. A hagyományosan mindig májusra ütemezett (május 26–27.) rendezvényt ekkor december 2–3-ra tették át, majd szeptember elsején ezt is lemondták. Helyette a virtuális térben tartották meg december 1–4. között a „Jó az élet a saját márkával” című online eseményt. 2021-ben a sors ismétli önmagát, a májusra hirdetett szakkiállítást decemberre halasztották, majd lemondani kényszerültek.
A PLMA továbbra is biztosítja tagjainak, a kereskedő partnereknek és a private label szektor minden szereplőjének a networking és üzletkötési lehetőségeket 2022 folyamán. Virtuálisan 2022 márciusában PLMA Global elnevezéssel online jelentkeznek, és a személyes rendezvény új időpontját is kijelölték 2022. május 31.–június 1-re a hagyományos RAI, Amszterdam helyszínre.
– A PLMA elkötelezett a nemzetközi saját márkás iparág felé, hogy a networking, sales és marketing kapcsolódási lehetőségeket továbbra is elérhetővé tegye – mondta Peggy Davis, a PLMA elnöke. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >A PLMA 2024 Trade Show idén nagyratörő gyártókat és kiskereskedőket mutatott be
Iható tengervíz és iható ecet, teából készült, kenyérre kenhető zselé,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >