Elhalasztották a decemberi PLMA Trade Show-t
Ismét elhalasztották az ősz folyamán fizikai jelenléttel beharangozott saját márkás iparági seregszemlét, a PLMA „World of Private Label” szakkiállítást.

Peggy Davis
elnök
PLMA
November 15-én jelentette be a PLMA Nemzetközi Tanácsa, hogy a holland kormány és az európai államok COVID-19 elleni küzdelmében újra gyülekezési és utazási korlátozásokat vezettek be, ezért úgy döntöttek, hogy a december 14–15-re az amszterdami RAI Kiállító Központba meghirdetett eseményt elhalasztják.
A halasztások sora valójában már 2020-ban elkezdődött. A hagyományosan mindig májusra ütemezett (május 26–27.) rendezvényt ekkor december 2–3-ra tették át, majd szeptember elsején ezt is lemondták. Helyette a virtuális térben tartották meg december 1–4. között a „Jó az élet a saját márkával” című online eseményt. 2021-ben a sors ismétli önmagát, a májusra hirdetett szakkiállítást decemberre halasztották, majd lemondani kényszerültek.
A PLMA továbbra is biztosítja tagjainak, a kereskedő partnereknek és a private label szektor minden szereplőjének a networking és üzletkötési lehetőségeket 2022 folyamán. Virtuálisan 2022 márciusában PLMA Global elnevezéssel online jelentkeznek, és a személyes rendezvény új időpontját is kijelölték 2022. május 31.–június 1-re a hagyományos RAI, Amszterdam helyszínre.
– A PLMA elkötelezett a nemzetközi saját márkás iparág felé, hogy a networking, sales és marketing kapcsolódási lehetőségeket továbbra is elérhetővé tegye – mondta Peggy Davis, a PLMA elnöke. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n
Négy nemzetközi díjat nyert saját márkás termékeivel a Kifli.hu anyavállalata,…
Tovább olvasom >A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >