Tavaly 1 billió dollárra nőtt a globális e-kereskedelem
Az eMarketer becslései szerint 2012-ben 21,1%-kal 1 billió dollárra nőtt a digitális vásárlások globális értéke.
A kutatócég becslése szerint 2013-ban az értékesítés 1,3 billió dollárra növekszik, az ázsiai-csendes-óceáni térség felülmúlja Észak-Amerikát, így az első számú e-kereskedelmi piaccá válik.
A tavalyi piacvezető észak-amerikai régió digitális eladásai 13,9%-kal, 364,66 milliárd dollárra nőttek és e szám várhatóan 12,2%-kal 409.05 milliárd dollárra fog növekedni. A társaság szerint a bővülés annak köszönhető, hogy egyre több fogyasztó választja e lehetőséget – főleg a kiskereskedelem és a turizmus terén – az alacsonyabb árak, a nagyobb kényelem és a gazdagabb termékinformációk miatt.
Az e-kereskedelmi eladások az ázsiai-csendes-óceáni térségben több mint 33%-kal 332.46 milliárd dollárra nőttek 2012-ben. Az eMarketer szerint idén a régió értékesítései több mint 30%-kal, 433 milliárd dollárra bővülnek, így több mint egyharmadát teszik majd ki a digitális értékesítéseknek világszerte. (marketinginfo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: januárban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,7, az előző havit 2,2 százalékkal haladta meg
2025. januárban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers és a…
Tovább olvasom >A Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség fellép az élelmiszerinfláció ellen
Az élelmiszereket előállító és beszállító vállalatok együttműködése nélkül a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >NGM: repülőrajtot vett januárban a kiskereskedelemi forgalom
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) naptárhatástól megtisztított adatai szerint januárban…
Tovább olvasom >