Elérhető a Mastercard Carbon Calculator a Gránit Bank ügyfelei számára
Világviszonylatban is elsők között vezette be november 15-én a Gránit Bank a Mastercard Carbon Calculatort, melynek köszönhetően a kártyabirtokosok mobilbankjukban láthatják, hogy vásárlásaiknak milyen hatása van a környezetükre. A Carbon Calculatort a Mastercard a svéd Doconomyval közösen fejlesztette azzal a céllal, hogy így is segítse a fogyasztói kiadásokról való tájékoztatást, és ösztönözze az éghajlattudatosabb vásárlási döntéseket.
– Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a magyar bankok, köztük a Gránit Bank számára mindig fontos, hogy az innovatív megoldásokat világviszonylatban is elsők között tegyék elérhetővé saját ügyfeleik számára. Nagyon reméljük, hogy egyre több banki szolgáltatás segíti majd a magyar felhasználókat abban, hogy tudatos és fenntartható döntéseket hozzanak vásárlásaik során, hiszen ez közös érdekünk bolygónk védelme érdekében – mondta a bejelentés kapcsán Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.//
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Gyermekétkeztetési adománygyűjtő akció indul a Kifli.hu, a Mastercard és az Élelmiszerbank
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület, a Mastercarddal és a Kifli.hu adománygyűjtő…
Tovább olvasom >A készpénzmentes fizetés iránti bizalom és használat is növekedett a Mastercard Digitális Fizetési Indexe szerint
A Mastercard legfrissebb, a pénzforgalmi digitalizáció fejlődését értékelő Digitális Fizetési…
Tovább olvasom >Prémium bankkártyát bocsát ki a BinX a Számlázz.hu-val és a Mastercarddal együttműködésben
Bankkártyát bocsát ki a BinX! Magyarország első, vállalati fókuszú neobankja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >