Élen jár az EY az SAP vállalatirányítási rendszerek kialakításában
Az EY világszinten kiemelkedő szerepet tölt be az SAP integrált vállalatirányítási rendszerek bevezetéséhez szükséges szolgáltatásokban – mutat rá az IDC MarketScape. A független technológiai elemző vállalat értékelése az ügyfelek véleménye alapján azt vizsgálta, miként támogatják a tanácsadó cégek a társaságok hatékonyságát növelő SAP alkalmazását, amely világszerte több mint 350 000 ügyfélnek teszi lehetővé az eredményesebb működést.
Az infokommunikációs technológiákat (ICT) nyújtó szervezetek minősítését végző IDC MarketScape közzétette legfrissebb riportját. Az elemzés több szempont szerint vizsgálja azokat a tanácsadó cégeket, amelyek képesek összetett szolgáltatásokat biztosítani az SAP integrált vállalatirányítási rendszereinek bevezetéséhez. A vállalat az üzleti alkalmazások piacvezetőjeként abban segíti a cégeket, hogy jobb működési hatékonyságot érjenek el iparágtól és mérettől függetlenül.
Magyarországon több hazai felsőoktatási intézményben működik ilyen technológián nyugvó informatikai rendszer az intézményirányítási, a gazdálkodási, a kontrolling és a HR folyamatok egységesített kezelésére. Az EY az elmúlt években számos nagyvállalat számára nyújtott támogatást az alkalmazások előkészítésében, bevezetésében és frissítésében, részben hazai szakembereinek együttműködésével, valamint a régióban jelenlevő SAP kompetencia központjának bevonásával.
Az IDC aktuális jelentése 15 globális SAP rendszer-integrátor tevékenységét tanulmányozta. Eszerint az EY szolgáltatásai közül a megbízók leginkább a tanácsadók felkészültségét, a funkciókkal kapcsolatos gyakorlati iránymutatásokat, illetve az alkalmazások bevezetéshez kötődő támogatást értékelik.
„SAP-szolgáltatásainkban elsősorban az ügyfelek számára elért eredményre összpontosítunk. Örülünk, hogy ezt a stratégiát az IDC értékelése is visszaigazolja” – mondta Ormosi Viktor, az EY technológiai tanácsadás és kockázatkezelési területének vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Történelmi csúcson a magyar M&A-piac
Rekordértéket ért el tavaly a hazai tranzakciós piac – derül…
Tovább olvasom >EY: Kiveszőben a márkahűség – szinte csak az ár-értékarány számít
Világszerte aggódnak a vevők az egyre emelkedő megélhetési költségek miatt,…
Tovább olvasom >Már a magyar vállalatokat is mesterséges intelligenciával támadják
A vállalatokat célzó digitális támadások egyik legújabb eszközévé vált a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >