Élen jár az EY az SAP vállalatirányítási rendszerek kialakításában
Az EY világszinten kiemelkedő szerepet tölt be az SAP integrált vállalatirányítási rendszerek bevezetéséhez szükséges szolgáltatásokban – mutat rá az IDC MarketScape. A független technológiai elemző vállalat értékelése az ügyfelek véleménye alapján azt vizsgálta, miként támogatják a tanácsadó cégek a társaságok hatékonyságát növelő SAP alkalmazását, amely világszerte több mint 350 000 ügyfélnek teszi lehetővé az eredményesebb működést.
Az infokommunikációs technológiákat (ICT) nyújtó szervezetek minősítését végző IDC MarketScape közzétette legfrissebb riportját. Az elemzés több szempont szerint vizsgálja azokat a tanácsadó cégeket, amelyek képesek összetett szolgáltatásokat biztosítani az SAP integrált vállalatirányítási rendszereinek bevezetéséhez. A vállalat az üzleti alkalmazások piacvezetőjeként abban segíti a cégeket, hogy jobb működési hatékonyságot érjenek el iparágtól és mérettől függetlenül.
Magyarországon több hazai felsőoktatási intézményben működik ilyen technológián nyugvó informatikai rendszer az intézményirányítási, a gazdálkodási, a kontrolling és a HR folyamatok egységesített kezelésére. Az EY az elmúlt években számos nagyvállalat számára nyújtott támogatást az alkalmazások előkészítésében, bevezetésében és frissítésében, részben hazai szakembereinek együttműködésével, valamint a régióban jelenlevő SAP kompetencia központjának bevonásával.
Az IDC aktuális jelentése 15 globális SAP rendszer-integrátor tevékenységét tanulmányozta. Eszerint az EY szolgáltatásai közül a megbízók leginkább a tanácsadók felkészültségét, a funkciókkal kapcsolatos gyakorlati iránymutatásokat, illetve az alkalmazások bevezetéshez kötődő támogatást értékelik.
„SAP-szolgáltatásainkban elsősorban az ügyfelek számára elért eredményre összpontosítunk. Örülünk, hogy ezt a stratégiát az IDC értékelése is visszaigazolja” – mondta Ormosi Viktor, az EY technológiai tanácsadás és kockázatkezelési területének vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >EY: Már csak pár napig kérelmezhetik a hazai cégek a termékeiket sújtó vámok felfüggesztését
Február végéig kell lépniük azoknak a vállalkozásoknak, amelyek jövő év…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >