Elemi ösztönzők
Hordozható energiaforrásra évszaktól függetlenül szükség van. Választékban nincs hiány, gyártók, felhasználási területek, méret, feszültségszint, élettartam szerint is nagyon széles a paletta.A vásárlók választásának megkönnyítése érdekében az egyik internetes áruház például a hagyományos kategorizálás mellett tevékenység szerinti fogyasztói köröknek ajánlja elemeit, külön kirándulóknak, háziasszonyoknak, fotósoknak, üzletembereknek, diákoknak, időseknek és környezetvédőknek. Mivel az elem veszélyes hulladéknak minősül, a gyártók és a kereskedők is kötelesek a biztonságos visszagyűjtést elősegíteni. Több nonprofit vállalkozás is tevékenykedik az országban, akik a szervezett szelektív begyűjtés mellett a lakossági felvilágosításra is nagy hangsúlyt fektetnek.
Újratöltve
Az Energizer elemek szinte minden csatornában megtalálhatók napjainkban a drogériáktól kezdve a műszaki láncokon, fotóüzleteken keresztül egészen a hagyományos magyar láncokig és a nagy hipermarketekig.
– A csatornák szerint természetesen más-más fókuszokkal találkozunk, azonban teljes portfóliószállítóként minden partnerünknek a megfelelő terméket tudjuk ajánlani – mondja Varga Orsolya, az Energizer Magyarország Kft. trade marketing menedzsere.
A 2010-es év az újjászületés éve az Energizer termékek számára, hiszen a teljes termékportfólió megújul és figyelemfelkeltőbb külsővel vonzza a fogyasztói tekinteteket.
Az új Energizer termékportfólióban megjelenik a továbbfejlesztett alkáli HighTech termékcsalád is, amely a korábbi Ultimate alkáli elemhez képest további 20 százalékkal jobb teljesítményt nyújt a digitális készülékekben. Emellett az AA és AAA méretben elérhető Ultimate Lithium elemeik is többletenergiát nyújtanak korábbi változatukhoz képest.
Rózsaszínben
A társadalmi szerepvállalás fontos számukra. A vállalat nemzetközi szinten megvalósuló mellrák elleni kampánya keretében ismételten unikumnak számító, rózsaszín Energizer elemekkel jelent meg a boltok polcain. Emellett a Wilkinson női termékei is oroszlánrészt képviselnek a kampány kommunikációjából, hiszen a nemes cél érdekében a mellek helyes önvizsgálatáról szóló tájékoztatóval látják el őket.
Az őszi és téli szezonidőszakra nagyszabású, országos, minden Energizer terméket és partnert érintő újabb SMS-promócióval készülnek, amelyben szintén értékes és hasznos ajándékokat sorsolnak ki hűséges, játékos fogyasztóik között.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >A GKI 2025-ben 2-2,5%-os gazdasági növekedést vár
A GKI Gazdaságkutató Zrt. 2025-re 2-2,5%-os GDP-növekedést prognosztizál, amely a…
Tovább olvasom >Gulyás Gergely: komplex akciótervvel készül a kormány az élelmiszerárak túlzott emelésének letörésére
Első lépésként komplex akciótervvel készül a kormány az infláció és…
Tovább olvasom >