Elektronikus polccímkéket vezet be a Walmart több ezer üzletében
A kiskereskedő 2026-ig 2300 helyszínen tervezi bevezetni a technológiát a hatékonyság növelése és a vásárlók kiszolgálásának javítása érdekében.
– Elektronikus polccímkékkel kívánja munkatársainak megkönnyíteni a Walmart a polcokon feltüntetett árak frissítését, a készletek hatékonyabb nyomon követését és azt, hogy a vásárlóknak még jobb vásárlási élményben legyen részük – írta Daniela Boscan, a texasi Hurstban működő Walmart élelmiszer- és fogyasztási cikkekért felelős csoportvezetője egy a vállalat honlapján közzétett bejegyzésben.
Boscan szerint a Walmart üzletek mindegyike jellemzően több mint 120 000 terméket tart raktáron, és hetente „több ezer” termék árát módosítja.
A bejegyzés szerint a Walmart a franciaországi székhelyű VusionGrouptól szerzi be az elektronikus polccímkéket (ESL).
A papírcímkékről az ESL-ekre való áttérés Boscan bejegyzése szerint két napról néhány percre csökkenti az árak frissítéséhez szükséges időt. Emellett a munkatársak a címkéken lévő fényjelzések segítségével azonosítják majd azokat a polcokat, amelyeket fel kell tölteni.
A Walmart várakozásai szerint a címkéken lévő fények segítségével a dolgozók gyorsabban és pontosabban lesznek képesek összekészíteni az online vásárlók megrendeléseit is, mivel azok a polcsorok mentén vezetik el őket a termékekhez. Ez a lehetőség hasonló az Instacart által a kiskereskedőknek a különböző beszállítók – köztük a Vusion ESL-jeihez kapcsolódó – Carrot Tags-szel kínált pick-to-light funkcióhoz.
A Walmart bejelentése előkészíti a terepet arra, hogy a vállalat az amerikai üzlethálózatának jelentős részében bevezesse az ESL-eket. A kiskereskedő mintegy 5200 üzletet üzemeltet az Egyesült Államokban, amelyek közül több mint 3500 szuperközpont.
A technológiát az Egyesült Államokmár már más élelmiszer-kiskereskedők is alkalmazzák – többek között a Schnuck Markets, a Whole Foods Market és a Good Food Holdings.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
A mogyoróbeszerzésbe invesztál a Ferrero az USA-ban
A Ferrero Csoport mogyoróra specializálódott részlege, a Ferrero Hazelnut Company…
Tovább olvasom >150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az állam megteheti, hogy digitalizál, kérdés, hogy miként fogjon hozzá
A modern közigazgatás támogatja a modern gazdaságot, és a kormányok…
Tovább olvasom >Szervezeti Változás a REALNATURE Életében
A REAL NATURE örömmel bejelenti, hogy a vállalat életében egy…
Tovább olvasom >Több mint 5 tonnás termésátlaggal nyerte egy gazdálkodó a Syngenta napraforgó termésversenyét
Az idei évben 679 ezer hektáron termett Magyarországon napraforgó, az…
Tovább olvasom >