Elektronikus polccímkéket vezet be a Walmart több ezer üzletében
A kiskereskedő 2026-ig 2300 helyszínen tervezi bevezetni a technológiát a hatékonyság növelése és a vásárlók kiszolgálásának javítása érdekében.

Fotó: Walmart
– Elektronikus polccímkékkel kívánja munkatársainak megkönnyíteni a Walmart a polcokon feltüntetett árak frissítését, a készletek hatékonyabb nyomon követését és azt, hogy a vásárlóknak még jobb vásárlási élményben legyen részük – írta Daniela Boscan, a texasi Hurstban működő Walmart élelmiszer- és fogyasztási cikkekért felelős csoportvezetője egy a vállalat honlapján közzétett bejegyzésben.
Boscan szerint a Walmart üzletek mindegyike jellemzően több mint 120 000 terméket tart raktáron, és hetente „több ezer” termék árát módosítja.
A bejegyzés szerint a Walmart a franciaországi székhelyű VusionGrouptól szerzi be az elektronikus polccímkéket (ESL).
A papírcímkékről az ESL-ekre való áttérés Boscan bejegyzése szerint két napról néhány percre csökkenti az árak frissítéséhez szükséges időt. Emellett a munkatársak a címkéken lévő fényjelzések segítségével azonosítják majd azokat a polcokat, amelyeket fel kell tölteni.

Fotó: Walmart
A Walmart várakozásai szerint a címkéken lévő fények segítségével a dolgozók gyorsabban és pontosabban lesznek képesek összekészíteni az online vásárlók megrendeléseit is, mivel azok a polcsorok mentén vezetik el őket a termékekhez. Ez a lehetőség hasonló az Instacart által a kiskereskedőknek a különböző beszállítók – köztük a Vusion ESL-jeihez kapcsolódó – Carrot Tags-szel kínált pick-to-light funkcióhoz.
A Walmart bejelentése előkészíti a terepet arra, hogy a vállalat az amerikai üzlethálózatának jelentős részében bevezesse az ESL-eket. A kiskereskedő mintegy 5200 üzletet üzemeltet az Egyesült Államokban, amelyek közül több mint 3500 szuperközpont.
A technológiát az Egyesült Államokmár már más élelmiszer-kiskereskedők is alkalmazzák – többek között a Schnuck Markets, a Whole Foods Market és a Good Food Holdings.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >