Elektronikus polccímkék a budaörsi Tescóban
A nyár folyamán elektronikus, automatikusan frissülő polccímkéket vezetett be budaörsi áruházában a Tesco: mintegy 44 000 polccímkét cseréltek le. Ezzel az áruházlánc bekerül azon kevés európai kereskedelmi láncok közé, akik alkalmazzák az új elektronikus címkézési rendszert. A rendszer legfontosabb előnye, hogy így az áregyezés teljes mértékben megvalósul.Az új elektronikus polccímkék vezeték nélküli kapcsolatban állnak az áruház számítógépes kereskedelmi rendszerével. Óriási előnyük, hogy árváltozás esetén automatikusan frissülnek, nem kell új papírcímkét nyomtatni, majd a polcon kicserélni azt.
Az új címkék a termékek árain kívül természetesen megjelenítenek minden kötelező információt (például a termék egységárát), valamint egyéb, az áruházi személyzet számára fontos adatokat. A rendszer segíti az áruházakat, hogy a heti akciókkal járó árváltozásokat automatikusan megvalósítsák.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >