Elektromos autó töltőpontokat létesít a Tesco és a Shell
A Shell Hungary zRt. és a TESCO -GLOBAL Zrt . több mint 100 Tesco áruházban telepít EV töltőket 2025 -ig. A partnerségnek köszönhetően a Shell Recharge hálózata országos lefedettséget biztosít majd a Tesco áruházaknál. A partnerség támogatja a Shell azon célkitűzését, hogy 2050 -re nettó nulla kibocsátású energiaipari vállalkozássá váljon.
A Tesco a fenntarthatóság jegyében szintén vállalta, hogy 2035 -re eléri a nettó zéró kibocsátást saját működésében, míg 2050 -re az értéklánc egészében. A partnerség első szakaszában a Tesco által telepített meglévő töltőpontok a Shell Recharge hálózat részévé válnak, a Shell pedig további töltőpontokat létesít, összesen több mint 100 Tesco helyszínen a következő három évben.
A Tesco parkolóiban várhatóan 22 kW -os és 50 kW -os gyorstöltő pontok kombinációját helyezik ki, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy kényelmesen tölthessék fel elektromos járműveiket vásárlás közben. Minden töltőpontot 100% -ban megújuló villamos energiával látnak majd el.
Vecsey Sarolta, a Shell Magyarország zRt. Mobilitási Üzletágának vezetője a bejelentést kommentálva elmondta:
„A Shell -nél célunk, hogy az EV töltés kellemes és kényelmes élmény legyen ügyfeleink számára. Azzal, hogy lehetőséget biztosítunk nekik, autójukat egy parkolóhelyen egy másik tevékenység, jelen esetben a napi bevásárlás közben tölthessék fel, gyors és könnyen használható szolgáltatást kapnak, amely az elektromos járműveket használók speciális igényeihez igazodik. A Tescóval való partnerségnek köszönhetően rövid időn belül hatékony, országos EV-töltőhálózatot tudunk kiépíteni.”
Pálinkás Zsolt, a Tesco Magyarország vezérigazgatója hozzátette:
„A Tesco élen jár a kibocsátás csökkentésében. Mi voltunk az első FTSE 100 -as vállalat, amely a Párizsi Megállapodás 1,5 Celsius -fokos céljával összhangban álló, tudományosan megalapozott célok mellett kötelezte el magát. A 2021/22 -es időszakban 52% -os abszolút kibocsátáscsökkentést értünk el a 2015 -ös bázishoz képest. A meglévő e – töltőhálózatunk bővítése része a szélesebb körű elkötelezettségünknek, hogy kezeljük azokat a környezeti kihívásokat, amelyek a legfontosabbak ügyfeleink, kollégáink és közösségeink számára. EV – hálózatunk fenntartható választási lehetőséget kínál ügyfeleink számára, és a vásárlás közbeni töltés egy újabb kis segítség, hogy megkönnyítsük az életüket.”
A célállomáson való töltés Tescóval közös fejlesztése fontos lépés a Shell Recharge hálózat számára. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek akkor töltik fel elektromos gépjárművüket, amikor olyan helyen parkolnak, amelyet elsősorban más tevékenységek, például vásárlás céljából keresnek fel. A Tescoval kötött partnerségnek köszönhetően a Shell tovább bővíti a Magyarországon már meglévő EV -töltő infrastruktúráját, amely lehetővé teszi a vállalat számára, hogy egyéni és flottaügyfeleinek országos lefedettségű EV -töltési szolgáltatást nyújtson a meghatározott töltőpontokon.
A Shell jelenleg több mint 100 000 nyilvános és magán töltőpontot üzemeltet világszerte, és SAJTÓKÖZLEMÉNY 2025 -re több mint 500 000 ilyen pont működtetését tervezi. A Shell Hungary zRt. tovább növeli Shell Recharge márkanévvel ellátott EV -töltőhálózatát mind a Shell töltőállomásokon, mind más magyarországi helyszíneken. Jelenleg 9 Shell töltőállomáson, köztük hat Shell Recharge és három Ionity töltőállomáson érhető el EV -töltés.
A Shell Recharge magyarországi hálózata támogatja a Shell azon törekvését, hogy globális vezető szerepet töltsön be az EV -töltés területén, miközben a Shell Powering Progress stratégiájára épít, amelyben a Shell célja, hogy 2050 -re nettó nulla kibocsátású energiaipari vállalattá váljon, és alacsony szén -dioxid – kibocsátású vagy szén -dioxid -semleges üzemanyagok biztosításával segítse ügyfeleit a szén – dioxid -mentesítésben az energiaátállás során.
Kapcsolódó cikkeink
Ezek lesznek 2025 legjobban várt elektromos autói
Egyre bővül az elektromos autók kínálata, új modellekből pedig úgy…
Tovább olvasom >Extra löket, extra alacsony áron a Tescótól
Új év, új élet – mondogatjuk magunknak szinte minden év…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >