Elektromos autó töltőpontokat létesít a Tesco és a Shell
A Shell Hungary zRt. és a TESCO -GLOBAL Zrt . több mint 100 Tesco áruházban telepít EV töltőket 2025 -ig. A partnerségnek köszönhetően a Shell Recharge hálózata országos lefedettséget biztosít majd a Tesco áruházaknál. A partnerség támogatja a Shell azon célkitűzését, hogy 2050 -re nettó nulla kibocsátású energiaipari vállalkozássá váljon.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/09/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%81-2022-09-14-14.37.38.png)
A két vállalat egymás stratégiai partnere a magyar piacon
A Tesco a fenntarthatóság jegyében szintén vállalta, hogy 2035 -re eléri a nettó zéró kibocsátást saját működésében, míg 2050 -re az értéklánc egészében. A partnerség első szakaszában a Tesco által telepített meglévő töltőpontok a Shell Recharge hálózat részévé válnak, a Shell pedig további töltőpontokat létesít, összesen több mint 100 Tesco helyszínen a következő három évben.
A Tesco parkolóiban várhatóan 22 kW -os és 50 kW -os gyorstöltő pontok kombinációját helyezik ki, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy kényelmesen tölthessék fel elektromos járműveiket vásárlás közben. Minden töltőpontot 100% -ban megújuló villamos energiával látnak majd el.
Vecsey Sarolta, a Shell Magyarország zRt. Mobilitási Üzletágának vezetője a bejelentést kommentálva elmondta:
„A Shell -nél célunk, hogy az EV töltés kellemes és kényelmes élmény legyen ügyfeleink számára. Azzal, hogy lehetőséget biztosítunk nekik, autójukat egy parkolóhelyen egy másik tevékenység, jelen esetben a napi bevásárlás közben tölthessék fel, gyors és könnyen használható szolgáltatást kapnak, amely az elektromos járműveket használók speciális igényeihez igazodik. A Tescóval való partnerségnek köszönhetően rövid időn belül hatékony, országos EV-töltőhálózatot tudunk kiépíteni.”
Pálinkás Zsolt, a Tesco Magyarország vezérigazgatója hozzátette:
„A Tesco élen jár a kibocsátás csökkentésében. Mi voltunk az első FTSE 100 -as vállalat, amely a Párizsi Megállapodás 1,5 Celsius -fokos céljával összhangban álló, tudományosan megalapozott célok mellett kötelezte el magát. A 2021/22 -es időszakban 52% -os abszolút kibocsátáscsökkentést értünk el a 2015 -ös bázishoz képest. A meglévő e – töltőhálózatunk bővítése része a szélesebb körű elkötelezettségünknek, hogy kezeljük azokat a környezeti kihívásokat, amelyek a legfontosabbak ügyfeleink, kollégáink és közösségeink számára. EV – hálózatunk fenntartható választási lehetőséget kínál ügyfeleink számára, és a vásárlás közbeni töltés egy újabb kis segítség, hogy megkönnyítsük az életüket.”
A célállomáson való töltés Tescóval közös fejlesztése fontos lépés a Shell Recharge hálózat számára. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek akkor töltik fel elektromos gépjárművüket, amikor olyan helyen parkolnak, amelyet elsősorban más tevékenységek, például vásárlás céljából keresnek fel. A Tescoval kötött partnerségnek köszönhetően a Shell tovább bővíti a Magyarországon már meglévő EV -töltő infrastruktúráját, amely lehetővé teszi a vállalat számára, hogy egyéni és flottaügyfeleinek országos lefedettségű EV -töltési szolgáltatást nyújtson a meghatározott töltőpontokon.
A Shell jelenleg több mint 100 000 nyilvános és magán töltőpontot üzemeltet világszerte, és SAJTÓKÖZLEMÉNY 2025 -re több mint 500 000 ilyen pont működtetését tervezi. A Shell Hungary zRt. tovább növeli Shell Recharge márkanévvel ellátott EV -töltőhálózatát mind a Shell töltőállomásokon, mind más magyarországi helyszíneken. Jelenleg 9 Shell töltőállomáson, köztük hat Shell Recharge és három Ionity töltőállomáson érhető el EV -töltés.
A Shell Recharge magyarországi hálózata támogatja a Shell azon törekvését, hogy globális vezető szerepet töltsön be az EV -töltés területén, miközben a Shell Powering Progress stratégiájára épít, amelyben a Shell célja, hogy 2050 -re nettó nulla kibocsátású energiaipari vállalattá váljon, és alacsony szén -dioxid – kibocsátású vagy szén -dioxid -semleges üzemanyagok biztosításával segítse ügyfeleit a szén – dioxid -mentesítésben az energiaátállás során.
Kapcsolódó cikkeink
Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Idén nyáron is tescózhatunk a Balatonon: kiszállítás akár 30 perc alatt a nyaralóba
A balatoni nyaralás egyszerre szólhat a gondtalan kikapcsolódásról és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >