Elektromos autó töltőpontokat létesít a Tesco és a Shell
A Shell Hungary zRt. és a TESCO -GLOBAL Zrt . több mint 100 Tesco áruházban telepít EV töltőket 2025 -ig. A partnerségnek köszönhetően a Shell Recharge hálózata országos lefedettséget biztosít majd a Tesco áruházaknál. A partnerség támogatja a Shell azon célkitűzését, hogy 2050 -re nettó nulla kibocsátású energiaipari vállalkozássá váljon.

A két vállalat egymás stratégiai partnere a magyar piacon
A Tesco a fenntarthatóság jegyében szintén vállalta, hogy 2035 -re eléri a nettó zéró kibocsátást saját működésében, míg 2050 -re az értéklánc egészében. A partnerség első szakaszában a Tesco által telepített meglévő töltőpontok a Shell Recharge hálózat részévé válnak, a Shell pedig további töltőpontokat létesít, összesen több mint 100 Tesco helyszínen a következő három évben.
A Tesco parkolóiban várhatóan 22 kW -os és 50 kW -os gyorstöltő pontok kombinációját helyezik ki, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy kényelmesen tölthessék fel elektromos járműveiket vásárlás közben. Minden töltőpontot 100% -ban megújuló villamos energiával látnak majd el.
Vecsey Sarolta, a Shell Magyarország zRt. Mobilitási Üzletágának vezetője a bejelentést kommentálva elmondta:
„A Shell -nél célunk, hogy az EV töltés kellemes és kényelmes élmény legyen ügyfeleink számára. Azzal, hogy lehetőséget biztosítunk nekik, autójukat egy parkolóhelyen egy másik tevékenység, jelen esetben a napi bevásárlás közben tölthessék fel, gyors és könnyen használható szolgáltatást kapnak, amely az elektromos járműveket használók speciális igényeihez igazodik. A Tescóval való partnerségnek köszönhetően rövid időn belül hatékony, országos EV-töltőhálózatot tudunk kiépíteni.”
Pálinkás Zsolt, a Tesco Magyarország vezérigazgatója hozzátette:
„A Tesco élen jár a kibocsátás csökkentésében. Mi voltunk az első FTSE 100 -as vállalat, amely a Párizsi Megállapodás 1,5 Celsius -fokos céljával összhangban álló, tudományosan megalapozott célok mellett kötelezte el magát. A 2021/22 -es időszakban 52% -os abszolút kibocsátáscsökkentést értünk el a 2015 -ös bázishoz képest. A meglévő e – töltőhálózatunk bővítése része a szélesebb körű elkötelezettségünknek, hogy kezeljük azokat a környezeti kihívásokat, amelyek a legfontosabbak ügyfeleink, kollégáink és közösségeink számára. EV – hálózatunk fenntartható választási lehetőséget kínál ügyfeleink számára, és a vásárlás közbeni töltés egy újabb kis segítség, hogy megkönnyítsük az életüket.”
A célállomáson való töltés Tescóval közös fejlesztése fontos lépés a Shell Recharge hálózat számára. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek akkor töltik fel elektromos gépjárművüket, amikor olyan helyen parkolnak, amelyet elsősorban más tevékenységek, például vásárlás céljából keresnek fel. A Tescoval kötött partnerségnek köszönhetően a Shell tovább bővíti a Magyarországon már meglévő EV -töltő infrastruktúráját, amely lehetővé teszi a vállalat számára, hogy egyéni és flottaügyfeleinek országos lefedettségű EV -töltési szolgáltatást nyújtson a meghatározott töltőpontokon.
A Shell jelenleg több mint 100 000 nyilvános és magán töltőpontot üzemeltet világszerte, és SAJTÓKÖZLEMÉNY 2025 -re több mint 500 000 ilyen pont működtetését tervezi. A Shell Hungary zRt. tovább növeli Shell Recharge márkanévvel ellátott EV -töltőhálózatát mind a Shell töltőállomásokon, mind más magyarországi helyszíneken. Jelenleg 9 Shell töltőállomáson, köztük hat Shell Recharge és három Ionity töltőállomáson érhető el EV -töltés.
A Shell Recharge magyarországi hálózata támogatja a Shell azon törekvését, hogy globális vezető szerepet töltsön be az EV -töltés területén, miközben a Shell Powering Progress stratégiájára épít, amelyben a Shell célja, hogy 2050 -re nettó nulla kibocsátású energiaipari vállalattá váljon, és alacsony szén -dioxid – kibocsátású vagy szén -dioxid -semleges üzemanyagok biztosításával segítse ügyfeleit a szén – dioxid -mentesítésben az energiaátállás során.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >