Elégedettek a barcelonai Degusta kiállítói
A kiállítást szervező Alimentaria Exhibitions információi szerint a show ideje alatt 2 millió euró értékű vásárlás történt.
Az immár harmadik alkalommal
megrendezett Barcelona Degusta március 9-én zárt
be kapuit. A négy napos kiállítás alatt
több mint 41 ezer érdeklődő csodálta meg a 20
ezer négyzetméteren kiállító 500
cég több mint kétezer termékét.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >