Elege van a Metronak az árháborúból
Az élelmiszer-kereskedelemben egyre nagyobb méretekben folyó árcsökkentési harc beszüntetését követeli a Metro kiskereskedelmi áruházlánc vezetője.
Eckhard Cordes, a WirtschaftsWochénak nyilatkozva úgy vélekedett, hogy az árharc az eredeti szándékkal ellentétes, és gyilkos hatású a termelőkre. A nyilatkozatban felszólította a versenytársakat a romboló verseny abbahagyására.
Az élelmiszerdiszkont-áruházláncok tavaly tucatnyi árcsökkentési akcióval árasztották el a piacot. Ennek folytatásaként csütörtökön az Aldi jelentett be újabb árcsökkentési "fordulót". Cordes szerint az árharcnak gazdaságilag nincs értelme, hiszen amint az egyik szereplő árait csökkenti, a többiek azonnal követik. Minden résztvevő számára világos kell legyen, hogy így nem lehet piaci részesedést növelni – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >