Elege van a Metronak az árháborúból
Az élelmiszer-kereskedelemben egyre nagyobb méretekben folyó árcsökkentési harc beszüntetését követeli a Metro kiskereskedelmi áruházlánc vezetője.
Eckhard Cordes, a WirtschaftsWochénak nyilatkozva úgy vélekedett, hogy az árharc az eredeti szándékkal ellentétes, és gyilkos hatású a termelőkre. A nyilatkozatban felszólította a versenytársakat a romboló verseny abbahagyására.
Az élelmiszerdiszkont-áruházláncok tavaly tucatnyi árcsökkentési akcióval árasztották el a piacot. Ennek folytatásaként csütörtökön az Aldi jelentett be újabb árcsökkentési "fordulót". Cordes szerint az árharcnak gazdaságilag nincs értelme, hiszen amint az egyik szereplő árait csökkenti, a többiek azonnal követik. Minden résztvevő számára világos kell legyen, hogy így nem lehet piaci részesedést növelni – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >