Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai tulajdonban lévő Mack de Venezuela vállalatnak.
A tranzakció részeként a Tio Rico márka és a helyi gyár is új tulajdonoshoz került, az ügylet értékét azonban a felek nem hozták nyilvánosságra.
Az Unilever közleményében hangsúlyozta, hogy a Mack de Venezuela „piaci tapasztalatával, értékrendjével és jövőbeni terveivel” nyerte el a vállalat bizalmát.
A Mack de Venezuela a Mack de Colombia leányvállalata, amely évek óta ismert kereskedője olyan tehergépjármű márkáknak, mint a Mack és a Volvo.
Az Unilever lépése összhangban áll a portfólió optimalizálására és értékteremtésre irányuló stratégiájával, amely a részvényesek és a helyi üzletág fejlődését egyaránt szolgálja. A vállalat hozzátette, hogy a zökkenőmentes átmenet és az üzlet folytonosságának biztosítása, valamint az ügyfelek és partnerek folyamatos kiszolgálásának biztosítása érdekében szorosan együttműködik a Mackkel.
Az Unilever jégkrém-üzletága 2024-ben 8,3 milliárd eurós árbevételt ért el. A cél az, hogy a The Magnum Ice Cream Company néven még az idén önálló céggé alakuló egység Amszterdamban, Londonban és New Yorkban is tőzsdére menjen – írja a Just Food.
Kapcsolódó cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Túl szigorú a digitális innovációkra vonatkozó szabályozás?
Felszólította a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) az új német kormányt,…
Tovább olvasom >Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >