Eladni készül rágógumi-üzletágát a Mondelēz
A Mondelēz International Inc eladási tervei érintik a Trident és Dentyne, valamint a Halls cukorkamárkát is, miközben a cég csokoládé- és snacküzletágára kíván összpontosítani.
A Cadbury-gyártó rágógumimárkáit kizárólag a feltörekvő piacokon tartja meg, és bevételeinek 90 százalékát a termékportfólió-átalakítás után csokoládéból és kekszekből kívánja elérni.
A főbb piacokon a legfontosabb kategóriákban kívánja a cég jelenlétét erősíteni azzal, hogy a meglévő disztribúciós hálózatra, a jelentős növekedéssel kecsegtető csatornák kiterjesztésére, valamint az ikonikus márkák kiaknázására támaszkodva több kategóriában is vezető szerepet céloz meg.
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Újra gyártják az Oreót a frontvonal mellett
A Mondelez International bejelentette, hogy újraindítja az Oreo kekszek gyártását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >