Eladni készül rágógumi-üzletágát a Mondelēz
A Mondelēz International Inc eladási tervei érintik a Trident és Dentyne, valamint a Halls cukorkamárkát is, miközben a cég csokoládé- és snacküzletágára kíván összpontosítani.
A Cadbury-gyártó rágógumimárkáit kizárólag a feltörekvő piacokon tartja meg, és bevételeinek 90 százalékát a termékportfólió-átalakítás után csokoládéból és kekszekből kívánja elérni.
A főbb piacokon a legfontosabb kategóriákban kívánja a cég jelenlétét erősíteni azzal, hogy a meglévő disztribúciós hálózatra, a jelentős növekedéssel kecsegtető csatornák kiterjesztésére, valamint az ikonikus márkák kiaknázására támaszkodva több kategóriában is vezető szerepet céloz meg.
Kapcsolódó cikkeink
Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Selena Gomez Oreo kekszeket dob piacra a Mondelēz
A Mondelēz International bejelentette, hogy júniusban limitált kiadású Selena Gomez…
Tovább olvasom >Áremelkedésre figyelmeztet a Mondelēz az amerikai egészségügyi reformok okán
Dirk van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója szerint az Egyesült…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >