Eladni készül rágógumi-üzletágát a Mondelēz
A Mondelēz International Inc eladási tervei érintik a Trident és Dentyne, valamint a Halls cukorkamárkát is, miközben a cég csokoládé- és snacküzletágára kíván összpontosítani.
A Cadbury-gyártó rágógumimárkáit kizárólag a feltörekvő piacokon tartja meg, és bevételeinek 90 százalékát a termékportfólió-átalakítás után csokoládéból és kekszekből kívánja elérni.
A főbb piacokon a legfontosabb kategóriákban kívánja a cég jelenlétét erősíteni azzal, hogy a meglévő disztribúciós hálózatra, a jelentős növekedéssel kecsegtető csatornák kiterjesztésére, valamint az ikonikus márkák kiaknázására támaszkodva több kategóriában is vezető szerepet céloz meg.
Kapcsolódó cikkeink
Kivonja a brit piacról egészségesebb Cadbury termékeit a Mondelez
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >60%-kal kevesebb műanyag a Cadbury csomagolásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kihívások ellenére tartja pozícióját a magyar gazdaságban a kkv-szektor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Nébih már az ünnepekre készül – indulnak a téli szezonális ellenőrzések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
                    
                    
                    
					
					
					
