Eladja „meal prep” üzletágának egy részét a TreeHouse Foods
A TreeHouse Foods Inc 950 millió dollárért adná el meal prep üzletágának jelentős részét egy befektetési cégnek és koncentrálna jobban saját márkás snack és ital portfóliójára. A tésztát, befőtteket és dzsemeket, vörös szószokat, szörpöket gyártó és most megszűnésre ítélt üzletág nettó árbevétele 2022-ben nagyjából 1,6 milliárd dollár volt.
A saját márkás élelmiszerek iránti igény növekedéséhez hozzájárult az egyre magasabb infláció, minek okán a fogyasztók a drágább nagy márkák helyett az olcsóbb kereskedelmi márkákat részesítik előnyben.
A tranzakció másik végén az Investindustrial VII LP befektetési társaság áll, amelynek portfóliójában már megtalálható saját márkás termékeket előállító cég.
Kapcsolódó cikkeink
Az ember és a környezet voltak 2023 fókuszai a PENNY-nél
Az elmúlt évben számos fontos lépést tett a PENNY Magyarország, hogy…
Tovább olvasom >Növényi alapú, komposztálható, sajátmárkás teafiltert vezet be a brit Lidl
A brit Lidl bejelentette, hogy saját márkás kínálatában átáll a…
Tovább olvasom >Kartonból készült mosószer-csomagolást vezet be a Sainsbury’s
A Sainsbury’s az első brit szupermarket, amely kartondobozban kínál saját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >