Eladja „meal prep” üzletágának egy részét a TreeHouse Foods
A TreeHouse Foods Inc 950 millió dollárért adná el meal prep üzletágának jelentős részét egy befektetési cégnek és koncentrálna jobban saját márkás snack és ital portfóliójára. A tésztát, befőtteket és dzsemeket, vörös szószokat, szörpöket gyártó és most megszűnésre ítélt üzletág nettó árbevétele 2022-ben nagyjából 1,6 milliárd dollár volt.
A saját márkás élelmiszerek iránti igény növekedéséhez hozzájárult az egyre magasabb infláció, minek okán a fogyasztók a drágább nagy márkák helyett az olcsóbb kereskedelmi márkákat részesítik előnyben.
A tranzakció másik végén az Investindustrial VII LP befektetési társaság áll, amelynek portfóliójában már megtalálható saját márkás termékeket előállító cég.
Kapcsolódó cikkeink
TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >Bővíti termelését Európa legnagyobb saját márkás chips gyártója
A belga Roger & Roger 60 millió eurós beruházással fejleszti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csődvédelem alá került a Pepco német leányvállalata
A diszkontlánc német egysége fizetésképtelenséget jelentett be, miközben a Pepco-csoport…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >Túl sok az ipari kémia a tányéron: az ultrafeldolgozott élelmiszerek terjedése már az uniós szabályozók figyelmét is felkeltette
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek (UPF – ultra-processed foods) aránya drasztikusan megnőtt…
Tovább olvasom >