Eladja két üditőitalát a Kraft
A Fruit2O víz és a Veryfine üditőital márkákat a Sunny Delight Beverages Co. vásárolja meg, az üzlet a negyedik negyedévben le is zajlik.
Az üditőital-részleg felszámolása a Kraft profiltisztítás
utolsó fázisa, a cég a jövőben elsősorban az édesipari fő tevékenységére
koncentrál. Az üzlet részletei nem ismertek, annyit azonban lehet tudni, hogy a
cég nem csak a márkát, hanem a teljes gyártóüzemet, gépestől, szakemberestül
átadja a cincinatti székhelyű Sunny-nak, amely tovább foglalkoztatja a 200
munkatársat. A két üditőital tavaly 135 millió dollár bevételt hozott a
Kraftnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >