Eladja Graze márkáját az Unilever a Katjes Internationalnek

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 12. 04. 09:33
🎧 Hallgasd a cikket:

Az Unilever bejelentette, hogy megállapodott a brit egészséges snackmárka, a Graze Katjes Internationalnek történő eladásáról, amely a Candy Kittens édességmárka tulajdonosa.

A tranzakció szabályozó hatóságok jóváhagyásától függően várhatóan 2026 első felében zárul le.

A döntés része az Unilever hosszú távú stratégiájának, amely a portfólió egyszerűsítésére és a fenntartható növekedésre összpontosít. A vállalat három globális kategóriára, az ízesítőkre, főzési segédanyagokra és miniételekre, valamint az Unilever Food Solutions üzletágra koncentrál6.

A Graze önálló gyártóüzemmel működik, és az Unilever többi élelmiszer-márkájától eltérő értéket képvisel és további fejlődési lehetőségei a vállalat szerint a Katjes International és a Candy Kittens szakértelmével jobban kiaknázhatók. Georgina Bradford, az Unilever élelmiszerüzletágának vezetője úgy látja, hogy a Graze retail-fókuszú márkává vált, amely újabb és újabb innovációkkal definiálja újra folyamatosan az egészséges nassolást, miközben megőrzi jellegzetes stílusát és ízvilágát.

Az Unilever 2019-ben vásárolta fel a Grazet, és segítette abban, hogy a közvetlen fogyasztói értékesítésből erős kiskereskedelmi jelenlétet építsen ki az Egyesült Királyságban. A márka az Unilever irányítása alatt a márka arculata megújult, és nyereségessé vált.

Bastian Fassin, a Katjes International társtulajdonosa szerint a Graze „az egyik vezető egészséges snackmárka az Egyesült Királyságban”, amely ismertsége és stratégiai pozíciója révén tökéletesen passzol a Katjes stratégiájába.

Kapcsolódó cikkeink