Eladja E45 bőrápolási márkáját a Reckitt
Az E45 bőrápolási márka és annak almárkái eladásáról döntött a Reckitt Benckiser. Az esetleges vevő a Karo Pharma, a vételár pedig 200 millió font (azaz 236,4 millió euró). Az értékesítés oka az, hogy a Durex condomot és Lysol fertőtlenítőket előálló brit FMCG-gyártó nagyobb növekedést garantáló területekre – így a fertőtlenítőkre és a világjárvány során komoly keresletet generáló egészségügyi termékekre – kíván összpontosítani.
A Karo Pharma külön közleményben jelezte, hogy a megállapodás put opciós formát kap, és a tranzakció lezárultakor a vállalat tevékenységét bővíteni kívánja az Egyesült Királyságban, és pozícióját erősíteni fogja a dermatológiai kategóriában.
A Reckitt a tranzakció előreláthatólag 2022 második negyedéves lezárását követően korlátozott ideig szolgáltatási és gyártási támogatást nyújt a vevőnek.
Kapcsolódó cikkeink
Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség…
Tovább olvasom >Új tulajdonosa lesz a Air Wicknek, a Calgonnak és a Cillit Bangnak is
A Dettol-tulajdonos Reckitt Benckiser bejelentette, hogy átszervezi portfólióját és eladja…
Tovább olvasom >Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >