Eladja E45 bőrápolási márkáját a Reckitt
Az E45 bőrápolási márka és annak almárkái eladásáról döntött a Reckitt Benckiser. Az esetleges vevő a Karo Pharma, a vételár pedig 200 millió font (azaz 236,4 millió euró). Az értékesítés oka az, hogy a Durex condomot és Lysol fertőtlenítőket előálló brit FMCG-gyártó nagyobb növekedést garantáló területekre – így a fertőtlenítőkre és a világjárvány során komoly keresletet generáló egészségügyi termékekre – kíván összpontosítani.
A Karo Pharma külön közleményben jelezte, hogy a megállapodás put opciós formát kap, és a tranzakció lezárultakor a vállalat tevékenységét bővíteni kívánja az Egyesült Királyságban, és pozícióját erősíteni fogja a dermatológiai kategóriában.
A Reckitt a tranzakció előreláthatólag 2022 második negyedéves lezárását követően korlátozott ideig szolgáltatási és gyártási támogatást nyújt a vevőnek.
Kapcsolódó cikkeink
A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >A modern, városi élet árnyoldala: így növeli a stressz az ekcéma kockázatát
A hideg időjárás beköszöntével sokan tapasztalják, hogy bőrük kiszárad, húzódik,…
Tovább olvasom >Az idei szépségtrendek élén a göndör hajápolás, a bőrápolás és a fényvédelem áll
Idén jelentősen növekszik a göndör, hullámos és Afro-textúrájú hajra szabott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >