Eladja E45 bőrápolási márkáját a Reckitt
Az E45 bőrápolási márka és annak almárkái eladásáról döntött a Reckitt Benckiser. Az esetleges vevő a Karo Pharma, a vételár pedig 200 millió font (azaz 236,4 millió euró). Az értékesítés oka az, hogy a Durex condomot és Lysol fertőtlenítőket előálló brit FMCG-gyártó nagyobb növekedést garantáló területekre – így a fertőtlenítőkre és a világjárvány során komoly keresletet generáló egészségügyi termékekre – kíván összpontosítani.
A Karo Pharma külön közleményben jelezte, hogy a megállapodás put opciós formát kap, és a tranzakció lezárultakor a vállalat tevékenységét bővíteni kívánja az Egyesült Királyságban, és pozícióját erősíteni fogja a dermatológiai kategóriában.
A Reckitt a tranzakció előreláthatólag 2022 második negyedéves lezárását követően korlátozott ideig szolgáltatási és gyártási támogatást nyújt a vevőnek.
Kapcsolódó cikkeink
A fiatalok egyre tudatosabbak a bőrápolás terén
A Helia-D reprezentatív kutatása szerint a 20-39 éves magyar nők…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a koreai Dr.G bőrápolási márkát
Megállapodást írt alá a L’Oréal Groupe a Gowoonsesang Cosmetics Co.,…
Tovább olvasom >Van új a zuhany alatt, és azon túl is!
A tusfürdők piaca folyamatosan növekszik, ahogy a vásárlói elvárások egyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >