Eladja E45 bőrápolási márkáját a Reckitt
Az E45 bőrápolási márka és annak almárkái eladásáról döntött a Reckitt Benckiser. Az esetleges vevő a Karo Pharma, a vételár pedig 200 millió font (azaz 236,4 millió euró). Az értékesítés oka az, hogy a Durex condomot és Lysol fertőtlenítőket előálló brit FMCG-gyártó nagyobb növekedést garantáló területekre – így a fertőtlenítőkre és a világjárvány során komoly keresletet generáló egészségügyi termékekre – kíván összpontosítani.
A Karo Pharma külön közleményben jelezte, hogy a megállapodás put opciós formát kap, és a tranzakció lezárultakor a vállalat tevékenységét bővíteni kívánja az Egyesült Királyságban, és pozícióját erősíteni fogja a dermatológiai kategóriában.
A Reckitt a tranzakció előreláthatólag 2022 második negyedéves lezárását követően korlátozott ideig szolgáltatási és gyártási támogatást nyújt a vevőnek.
Kapcsolódó cikkeink
Rangos nemzetközi kutatási projektben vesz részt a Helia-D fejlesztőcsapata
Magyarország ikonikus kozmetikai márkája, a Helia-D meghívást kapott egy rangos,…
Tovább olvasom >A fiatalok egyre tudatosabbak a bőrápolás terén
A Helia-D reprezentatív kutatása szerint a 20-39 éves magyar nők…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a koreai Dr.G bőrápolási márkát
Megállapodást írt alá a L’Oréal Groupe a Gowoonsesang Cosmetics Co.,…
Tovább olvasom >További cikkeink
NESQUIK STRAWBERRY MILK-MIX: EPRES ÍZŰ ÍZESÍTŐ ITALPOR 350 G
Jólesne a nyári hőségben egy frissítő, gyümölcsös ízű ital? A…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >