Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágának értékesítéséről a First Quality Enterprises, LLC egyik leányvállalatával.
A megállapodás pénzügyi részleteit a felek nem hozták nyilvánosságra.
A most eladásra kerülő, évente 500 millió eurós forgalmú üzletág mosó-, öblítő-, valamint mosogatószereket gyárt észak-amerikai kiskereskedelmi partnerek számára.
A Henkel a Retailer Brands üzletágat mint alaptevékenységéhez nem tartozót azonosította a Consumer Brands üzletágon belül amiatt, hogy a szinergialehetőségek és az integrált Consumer Brands platformmal való hosszú távú stratégiai illeszkedése korlátozott.
Ez a lépés az utolsó a vállalat nagyobb horderejű portfólióoptimalizációs intézkedéseinek sorában, amelyek a korábban külön működő fogyasztói üzletágak egyesítésével indultak el. Ezt a tranzakciót is beleértve a Henkel 2022 eleje óta összesen valamivel több mint 1 milliárd eurós forgalmat képviselő márkákat és tevékenységeket értékesített vagy szüntetett meg.
Henkel
Kapcsolódó cikkeink
Mattel saját építőkocka-márkával száll versenybe a Legóval
A Mattel bejelentette, hogy Észak-Amerikában új építőkocka-márkát dob piacra Mattel…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miből mennyi az elég? – válaszol Kovács András Péter
„A humor annyira a jelen és a pillanatnyi műfaja, így…
Tovább olvasom >A német piacvezető drogéria, a dm technológiába és a vásárlási élménybe invesztál
A német drogériaóriás dm Közép-Európa szerte kezdi lekörözni az élelmiszer-kiskereskedőket.…
Tovább olvasom >