Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágának értékesítéséről a First Quality Enterprises, LLC egyik leányvállalatával.
A megállapodás pénzügyi részleteit a felek nem hozták nyilvánosságra.
A most eladásra kerülő, évente 500 millió eurós forgalmú üzletág mosó-, öblítő-, valamint mosogatószereket gyárt észak-amerikai kiskereskedelmi partnerek számára.
A Henkel a Retailer Brands üzletágat mint alaptevékenységéhez nem tartozót azonosította a Consumer Brands üzletágon belül amiatt, hogy a szinergialehetőségek és az integrált Consumer Brands platformmal való hosszú távú stratégiai illeszkedése korlátozott.
Ez a lépés az utolsó a vállalat nagyobb horderejű portfólióoptimalizációs intézkedéseinek sorában, amelyek a korábban külön működő fogyasztói üzletágak egyesítésével indultak el. Ezt a tranzakciót is beleértve a Henkel 2022 eleje óta összesen valamivel több mint 1 milliárd eurós forgalmat képviselő márkákat és tevékenységeket értékesített vagy szüntetett meg.
Henkel
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: tovább dübörög a turizmus – májusban több mint 1,7 millió turista érkezett a hazai szálláshelyekre
A kormány folyamatosan azon dolgozik, hogy egyre több külföldi vendéget…
Tovább olvasom >Aggodalmát fejezte ki patrióta pártcsalád az emelkedő energiaárak és a hanyatló versenyképesség miatt
Aggodalmukat fejezték ki a Patrióták tagpártjainak vezetői szerdai közleményükben amiatt,…
Tovább olvasom >