Eladhatja a Kraft Heinz az olasz Plasmon bébiétel-márkát
A Kraft Heinz ismét fontolóra vette az olasz Plasmon bébiétel-márka eladását, és az esetleges értékesítésben pénzügyi tanácsadó együttműködését is igénybe veszi – értesült a Just Food.
Az amerikai élelmiszeripari óriás a Houlihan Lokey befektetési bankot kérte fel az ügylet előkészítésére. A vállalat egyelőre nem kommentálta az értesüléseket, és a Houlihan Lokey sem nyilatkozott.
A Plasmon értékesítésének terve már 2019-ben, nem sokkal azt követően felmerült, hogy Miguel Patricio vette át a Kraft Heinz vezérigazgatói posztját. Akkor a vállalat végül elállt az üzlettől, sőt, 2019 végén bejelentette, hogy 10 millió eurós beruházást tervez a Plasmon beszerzési és gyártási tevékenységébe.
Andre Maciel, a Kraft Heinz pénzügyi igazgatója egy befektetői konferencián elmondta, hogy az elmúlt hat évben a vállalat átalakította portfólióját, és üzleteinek közel 20%-át értékesítette. Hangsúlyozta, hogy a vállalat felvásárlásai és eladásai szigorú stratégiai és pénzügyi kritériumok mentén zajlanak az organikus növekedés elősegítésének céljával.
A Kraft Heinz jelentése szerint a vállalat éves működési nyeresége 63,2%-kal, 1,7 milliárd dollárra csökkent, miközben árbevétele 25,8 milliárd dollár volt. Az éves nettó nyereség 3,9%-kal 2,74 milliárd dollárra mérséklődött. A vállalat által jelentett árbevétel 3%-kal csökkent, míg az organikus növekedés 2,1%-os visszaesést mutatott.
Kapcsolódó cikkeink
HiPP 100%-ban növényi alapú termékcsalád
A HiPP bevezeti a tisztán növényi alapanyagok felhasználásával készült bébiétel-termékcsaládját,…
Tovább olvasom >Bővítette spanyolországi gyárát a Kraft Heinz
Befejezte a Kraft Heinz spanyolországi, La Rioja tartományban található Alfaro…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >