Eladhatja a Kraft Heinz az olasz Plasmon bébiétel-márkát
A Kraft Heinz ismét fontolóra vette az olasz Plasmon bébiétel-márka eladását, és az esetleges értékesítésben pénzügyi tanácsadó együttműködését is igénybe veszi – értesült a Just Food.
Az amerikai élelmiszeripari óriás a Houlihan Lokey befektetési bankot kérte fel az ügylet előkészítésére. A vállalat egyelőre nem kommentálta az értesüléseket, és a Houlihan Lokey sem nyilatkozott.
A Plasmon értékesítésének terve már 2019-ben, nem sokkal azt követően felmerült, hogy Miguel Patricio vette át a Kraft Heinz vezérigazgatói posztját. Akkor a vállalat végül elállt az üzlettől, sőt, 2019 végén bejelentette, hogy 10 millió eurós beruházást tervez a Plasmon beszerzési és gyártási tevékenységébe.
Andre Maciel, a Kraft Heinz pénzügyi igazgatója egy befektetői konferencián elmondta, hogy az elmúlt hat évben a vállalat átalakította portfólióját, és üzleteinek közel 20%-át értékesítette. Hangsúlyozta, hogy a vállalat felvásárlásai és eladásai szigorú stratégiai és pénzügyi kritériumok mentén zajlanak az organikus növekedés elősegítésének céljával.
A Kraft Heinz jelentése szerint a vállalat éves működési nyeresége 63,2%-kal, 1,7 milliárd dollárra csökkent, miközben árbevétele 25,8 milliárd dollár volt. Az éves nettó nyereség 3,9%-kal 2,74 milliárd dollárra mérséklődött. A vállalat által jelentett árbevétel 3%-kal csökkent, míg az organikus növekedés 2,1%-os visszaesést mutatott.
Kapcsolódó cikkeink
Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >Hárommilliárd dolláros gyárfejlesztésbe kezd a Kraft Heinz az Egyesült Államokban
A Kraft Heinz bejelentette, hogy 3 milliárd dollárt fektet be…
Tovább olvasom >HiPP 100%-ban növényi alapú termékcsalád
A HiPP bevezeti a tisztán növényi alapanyagok felhasználásával készült bébiétel-termékcsaládját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >Tempósabbá vált az infláció
A drogéria termékeknél a vártnál mérsékeltebb árcsökkenés volt júniusban, emellett…
Tovább olvasom >Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >