Eladásösztönzés költséghatékonyan
A vásárlói promóció nem véletlenül az egyik leggyakoribb eladás-, fogyasztásösztönző módszer. Fokozza a vásárlási hajlandóságot, növeli az értékesítési eredményeket, mindeközben a fogyasztók márkahűségét is erősíti. Az elégedett vásárló pedig nemcsak gyakrabban választja a hirdetett márkát, de nagykövete is lesz annak.
A nyereményjáték mint promóciós megoldás mit sem vesztett népszerűségéből. Ügyfelek, ügynökségek újra és újra bevetik, a fogyasztók pedig újra és újra regisztrálnak a nyerés reményében. Egy 2011-es felmérés szerint ezen forma a legegyszerűbb, a termék árához és a vásárolt mennyiség volumenéhez kötött kedvezmények után a harmadik legnépszerűbb promóciós mechanizmus a cégek körében.*
A megkérdezett ügyfelek közel azonos fontosságúnak tartották, hogy a promóciós ajándék nagy értékű legyen (47%), illetve hogy a vásárlók nagy nyerési eséllyel játszhassanak (44%)*.
Legyen szó egyszerű nyereményjátékról, vagy akár komplex lojalitás programról, a sikeres vásárlói promóció meghatározó kulcsa a megfelelő ajándék. Vajon tudhatjuk-e biztosan, hogy valóban mi mozgatja meg egységesen célcsoportunkat?
A Sodexo utalványos megoldásaival valóban motiváló ajándékot kínál meglévő és leendő vásárlóinak. A Sodexo Bónusz utalvány nemcsak hatékony és egyszerű módja a jutalmazásnak, hanem valós és jól kommunikálható értéket képvisel. A Prémium Csomagolással pedig exkluzív külsőt is varázsolhat.
A Bónusz utalvány valódi Joker ütőkártya: a megajándékozott az utalványt arra fordítja, amire szeretné – legyen szó elektronikai cikkről, szállásról, szépségápolásról vagy akár egy nagybevásárlásról.
Ne feledje! A széles körben meghirdetett promócióban az egységes feltételeknek megfelelő vásárlók számára adott utalványok adómentesek, így igazán költséghatékonyak.
Keresse a Sodexo Ösztönző Megoldások üzletágának szakértőit és érdeklődjön arról, hogyan teheti hatékonyabbá vásárlói ösztönzését!
(X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >