Eladásösztönzés költséghatékonyan
A vásárlói promóció nem véletlenül az egyik leggyakoribb eladás-, fogyasztásösztönző módszer. Fokozza a vásárlási hajlandóságot, növeli az értékesítési eredményeket, mindeközben a fogyasztók márkahűségét is erősíti. Az elégedett vásárló pedig nemcsak gyakrabban választja a hirdetett márkát, de nagykövete is lesz annak.
A nyereményjáték mint promóciós megoldás mit sem vesztett népszerűségéből. Ügyfelek, ügynökségek újra és újra bevetik, a fogyasztók pedig újra és újra regisztrálnak a nyerés reményében. Egy 2011-es felmérés szerint ezen forma a legegyszerűbb, a termék árához és a vásárolt mennyiség volumenéhez kötött kedvezmények után a harmadik legnépszerűbb promóciós mechanizmus a cégek körében.*
A megkérdezett ügyfelek közel azonos fontosságúnak tartották, hogy a promóciós ajándék nagy értékű legyen (47%), illetve hogy a vásárlók nagy nyerési eséllyel játszhassanak (44%)*.
Legyen szó egyszerű nyereményjátékról, vagy akár komplex lojalitás programról, a sikeres vásárlói promóció meghatározó kulcsa a megfelelő ajándék. Vajon tudhatjuk-e biztosan, hogy valóban mi mozgatja meg egységesen célcsoportunkat?
A Sodexo utalványos megoldásaival valóban motiváló ajándékot kínál meglévő és leendő vásárlóinak. A Sodexo Bónusz utalvány nemcsak hatékony és egyszerű módja a jutalmazásnak, hanem valós és jól kommunikálható értéket képvisel. A Prémium Csomagolással pedig exkluzív külsőt is varázsolhat.
A Bónusz utalvány valódi Joker ütőkártya: a megajándékozott az utalványt arra fordítja, amire szeretné – legyen szó elektronikai cikkről, szállásról, szépségápolásról vagy akár egy nagybevásárlásról.
Ne feledje! A széles körben meghirdetett promócióban az egységes feltételeknek megfelelő vásárlók számára adott utalványok adómentesek, így igazán költséghatékonyak.
Keresse a Sodexo Ösztönző Megoldások üzletágának szakértőit és érdeklődjön arról, hogyan teheti hatékonyabbá vásárlói ösztönzését!
(X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >A cégek közel fele emeli a cafeteria összegét a fizikai dolgozók körében idén
2025-ben jelentős változások történtek a béren kívüli juttatások terén Magyarországon:…
Tovább olvasom >Az AHR Expo-n debütáltak az LG legújabb HVAC megoldásai
Az LG Electronics (LG) a floridai Orlandóban megrendezett, világhírű AHR…
Tovább olvasom >