Eladásösztönzés költséghatékonyan
A vásárlói promóció nem véletlenül az egyik leggyakoribb eladás-, fogyasztásösztönző módszer. Fokozza a vásárlási hajlandóságot, növeli az értékesítési eredményeket, mindeközben a fogyasztók márkahűségét is erősíti. Az elégedett vásárló pedig nemcsak gyakrabban választja a hirdetett márkát, de nagykövete is lesz annak.
A nyereményjáték mint promóciós megoldás mit sem vesztett népszerűségéből. Ügyfelek, ügynökségek újra és újra bevetik, a fogyasztók pedig újra és újra regisztrálnak a nyerés reményében. Egy 2011-es felmérés szerint ezen forma a legegyszerűbb, a termék árához és a vásárolt mennyiség volumenéhez kötött kedvezmények után a harmadik legnépszerűbb promóciós mechanizmus a cégek körében.*
A megkérdezett ügyfelek közel azonos fontosságúnak tartották, hogy a promóciós ajándék nagy értékű legyen (47%), illetve hogy a vásárlók nagy nyerési eséllyel játszhassanak (44%)*.
Legyen szó egyszerű nyereményjátékról, vagy akár komplex lojalitás programról, a sikeres vásárlói promóció meghatározó kulcsa a megfelelő ajándék. Vajon tudhatjuk-e biztosan, hogy valóban mi mozgatja meg egységesen célcsoportunkat?
A Sodexo utalványos megoldásaival valóban motiváló ajándékot kínál meglévő és leendő vásárlóinak. A Sodexo Bónusz utalvány nemcsak hatékony és egyszerű módja a jutalmazásnak, hanem valós és jól kommunikálható értéket képvisel. A Prémium Csomagolással pedig exkluzív külsőt is varázsolhat.
A Bónusz utalvány valódi Joker ütőkártya: a megajándékozott az utalványt arra fordítja, amire szeretné – legyen szó elektronikai cikkről, szállásról, szépségápolásról vagy akár egy nagybevásárlásról.
Ne feledje! A széles körben meghirdetett promócióban az egységes feltételeknek megfelelő vásárlók számára adott utalványok adómentesek, így igazán költséghatékonyak.
Keresse a Sodexo Ösztönző Megoldások üzletágának szakértőit és érdeklődjön arról, hogyan teheti hatékonyabbá vásárlói ösztönzését!
(X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >