Eke Angéla Alvószínháza egy estére az IKEA-ba költözött
Az IKEA új kampányának részeként egy különleges színházi élmény várta a vendégeket az Örs vezér téri áruházban: Eke Angéla színművész „Ssss…Alvószínház” című előadását zárás után, ágyakból nézhették meg az érdeklődők. Az esemény nemcsak az alvás, a pihenés és a mese, hanem a közösségi élmény jelentőségére is felhívta a figyelmet.
Szeptember elsején indította a 2025-ös pénzügyi év hosszú távú kampányát az IKEA, amellyel az alvásra helyezi a hangsúlyt. A kampány keretében a svéd bútoráruházlánc rendhagyó eseményt szervezett az Örs vezér téri áruházba Eke Angéla színművésszel együttműködésben. A meghívott influencerek a tavaly decemberben bemutatott Ssss…Alvószínház című színházi előadást nézhették meg zárás után.
A projektcím arra az elcsendesedésre, megnyugvásra és kényelemre utal, amiben a nézők átélhetik a produkciót. A történetet Eke Angéla a Fehérlófia mondakör nyomán írta. A szabadvers formájú drámában a főszereplő felnövéstörténetét, hétköznapi hőssé válását meséli el, egy mai és mesevilággal kevert közegben, amivel korcsoporttól függetlenül mindenki tud azonosulni.
„Minden színházi előadáshoz szorosan kötődik a helyszín, ahova készült, ezért mindig nagy kihívás, ha vendégül látják valahol. Az IKEA esetében szerintem kultikus pillanatot élhettek át a nézők, hiszen ki ne próbált volna már ki egy ágyat legalább egyszer az IKEA áruházak valamelyikében, és milyen nehéz volt percek múlva felkelni onnan. Az, hogy ráadásul az én előadásomat nézték az ágyakból a nézők, még emlékezetesebb marad számomra. A Ssss…Alvószínház előadás eleve korlátokat lebontó színházi előadás, hiszen a nézők nem székekben, hanem ágyakban élvezhetik darabot, betakarom őket, kényelemben egy biztonságos közegben fogadják be a mesét, ahol nyugodtan el is aludhatnak. A kultúrafogyasztáson túl a kis közösségek együttlétét is szimbolizálja”
– tette hozzá Eke Angéla.
Az IKEA célja, hogy szebb hétköznapokat teremtsen az emberek többsége számára, amihez elengedhetetlen a megfelelő alvás. Bár a közönség ébren hallgatta végig az előadást, a svéd bútoráruházlánc ágyai, párnái és takarói garantálták a kényelmet a pizsamában érkezett vendégeknek.
Kapcsolódó cikkeink
„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >Komoly kritikát kapott az adventi kalendárium
A termekkritikus nevű vlogger legújabb TikTok-videójában alapos kritikával illette az…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >