Eke Angéla Alvószínháza egy estére az IKEA-ba költözött
Az IKEA új kampányának részeként egy különleges színházi élmény várta a vendégeket az Örs vezér téri áruházban: Eke Angéla színművész „Ssss…Alvószínház” című előadását zárás után, ágyakból nézhették meg az érdeklődők. Az esemény nemcsak az alvás, a pihenés és a mese, hanem a közösségi élmény jelentőségére is felhívta a figyelmet.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/09/IKEA_x_Alvoszinhaz_02-1024x683.jpg)
Az IKEA célja, hogy szebb hétköznapokat teremtsen az emberek többsége számára
Szeptember elsején indította a 2025-ös pénzügyi év hosszú távú kampányát az IKEA, amellyel az alvásra helyezi a hangsúlyt. A kampány keretében a svéd bútoráruházlánc rendhagyó eseményt szervezett az Örs vezér téri áruházba Eke Angéla színművésszel együttműködésben. A meghívott influencerek a tavaly decemberben bemutatott Ssss…Alvószínház című színházi előadást nézhették meg zárás után.
A projektcím arra az elcsendesedésre, megnyugvásra és kényelemre utal, amiben a nézők átélhetik a produkciót. A történetet Eke Angéla a Fehérlófia mondakör nyomán írta. A szabadvers formájú drámában a főszereplő felnövéstörténetét, hétköznapi hőssé válását meséli el, egy mai és mesevilággal kevert közegben, amivel korcsoporttól függetlenül mindenki tud azonosulni.
„Minden színházi előadáshoz szorosan kötődik a helyszín, ahova készült, ezért mindig nagy kihívás, ha vendégül látják valahol. Az IKEA esetében szerintem kultikus pillanatot élhettek át a nézők, hiszen ki ne próbált volna már ki egy ágyat legalább egyszer az IKEA áruházak valamelyikében, és milyen nehéz volt percek múlva felkelni onnan. Az, hogy ráadásul az én előadásomat nézték az ágyakból a nézők, még emlékezetesebb marad számomra. A Ssss…Alvószínház előadás eleve korlátokat lebontó színházi előadás, hiszen a nézők nem székekben, hanem ágyakban élvezhetik darabot, betakarom őket, kényelemben egy biztonságos közegben fogadják be a mesét, ahol nyugodtan el is aludhatnak. A kultúrafogyasztáson túl a kis közösségek együttlétét is szimbolizálja”
– tette hozzá Eke Angéla.
Az IKEA célja, hogy szebb hétköznapokat teremtsen az emberek többsége számára, amihez elengedhetetlen a megfelelő alvás. Bár a közönség ébren hallgatta végig az előadást, a svéd bútoráruházlánc ágyai, párnái és takarói garantálták a kényelmet a pizsamában érkezett vendégeknek.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 5,2 milliárd forintot fektetett az árak csökkentésébe az IKEA Magyarország a 2024-es pénzügyi évben a megfizethetőség jegyében
A 2024-es pénzügyi évben az IKEA Magyarország közel 12 millió…
Tovább olvasom >Használtbútor-piacteret indít az IKEA Európa-szerte
Sikeres oslói és madridi teszteket követően az IKEA Európa-szerte be…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >Magyarországon erősödnünk kell a hüvelyesek fogyasztásában
A bab, borsó és lencsefélék rendkívül változatos és egészséges alapanyagok,…
Tovább olvasom >