Éjjel-nappali házhozszállítási szolgáltatást indít a brit Co-op
Bejelentette A Co-op, hogy éjjel-nappali házhozszállítási szolgáltatást indít leedsi, londoni és manchesteri üzleteiben.

Coop éjjel-nappali házhoz szállítás, Manchester, 2024. szeptember 14.
(Fotó: Jon Super)
A brit kiskereskedelmi lánc ezzel a növekvő igényekre reagál olyan fogyasztók részéről, mint például a váltott műszakban dolgozók, a kisgyermekes szülők és az éjszaka szórakozó fiatalok.
Chris Conway, a Co-op e-kereskedelmi igazgatója szerint a cég a gyorsaságra és a kényelmességre összpontosít, különösen olyan időpontokban, amikor hagyományosan nehéz élelmiszert beszerezni. A szolgáltatást a kereskedő az olyan e-kereskedelmi partnerei, mint a Deliveroo, a Just Eat és az Uber Eats segítségével biztosítja.
A 24 órás házhozszállítás különösen a 18-24 év közötti vásárlók, azaz a Z-generáció körében népszerű, akiknek több mint 52%-a használná a szolgáltatást. A Co-op kutatásai szerint az Egyesült Királyságban mintegy 6 millióan dolgoznak olyan munkarendben, amely miatt szükségük lehet a késő éjszakai vagy hajnali házhoz szállítási szolgáltatásra.
A Co-op célja, hogy növelje piaci részesedését a gyorskereskedelmi szegmensben, és jelenleg több mint 1.600 üzletben bővítette online elérhetőségét a hagyományos nyitvatartási időn túl is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
AI-jal és drónokkal fejleszti szolgáltatásait a Just Eat Írországban
AI-asszisztenst vezet be és bővíti drónos házhoz szállítási szolgáltatását a…
Tovább olvasom >Brutális belépő: az Allegro már a magyar e-kereskedelmi piacon is jelen van
A lengyel Allegro e-kereskedelmi óriás fokozza nemzetközi terjeszkedését – ezúttal…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >