Éjjel-nappali házhozszállítási szolgáltatást indít a brit Co-op
Bejelentette A Co-op, hogy éjjel-nappali házhozszállítási szolgáltatást indít leedsi, londoni és manchesteri üzleteiben.

Coop éjjel-nappali házhoz szállítás, Manchester, 2024. szeptember 14.
(Fotó: Jon Super)
A brit kiskereskedelmi lánc ezzel a növekvő igényekre reagál olyan fogyasztók részéről, mint például a váltott műszakban dolgozók, a kisgyermekes szülők és az éjszaka szórakozó fiatalok.
Chris Conway, a Co-op e-kereskedelmi igazgatója szerint a cég a gyorsaságra és a kényelmességre összpontosít, különösen olyan időpontokban, amikor hagyományosan nehéz élelmiszert beszerezni. A szolgáltatást a kereskedő az olyan e-kereskedelmi partnerei, mint a Deliveroo, a Just Eat és az Uber Eats segítségével biztosítja.
A 24 órás házhozszállítás különösen a 18-24 év közötti vásárlók, azaz a Z-generáció körében népszerű, akiknek több mint 52%-a használná a szolgáltatást. A Co-op kutatásai szerint az Egyesült Királyságban mintegy 6 millióan dolgoznak olyan munkarendben, amely miatt szükségük lehet a késő éjszakai vagy hajnali házhoz szállítási szolgáltatásra.
A Co-op célja, hogy növelje piaci részesedését a gyorskereskedelmi szegmensben, és jelenleg több mint 1.600 üzletben bővítette online elérhetőségét a hagyományos nyitvatartási időn túl is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >Közel húsz év után visszatért a SPAR Finnországba
Közel két évtizedes szünetet követően a SPAR ismét megjelent Finnországban…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti baristáit a Starbucks
35 amerikai üzletében kezdte tesztelni a Starbucks új generatív mesterségesintelligencia-eszközét,…
Tovább olvasom >