Együttműködik Heidi Klum és a Lidl
A New York-i Divathéten szeptember 7-én „Heidi & The City” néven bemutatkozó kollekció Heidi Klum és a Lidl első közös kollekciójának témája. Az „Esmara by Heidi Klum” kollekció ruhadarabjai nemzetközi szinten – tehát Magyarországon is – egységesen, 2017. szeptember 18-án kerülnek a Lidl áruházakba. A kollekció ruhák mellett (36–44-es méretben) kiegészítőket és cipőket is tartalmaz (38–41-es méretben).
– A Lidl láncot korábban nem hozták összefüggésbe a divattal. Ezen szeretnénk most Heidi Klummal karöltve változtatni. A #LETSWOW-n keresztül örömet lelhetünk a divatban, ez éppen olyan újszerű jelenség, mint a Lidl a divat világában – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. //

Kapcsolódó cikkeink
A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >