Együttműködik Heidi Klum és a Lidl
A New York-i Divathéten szeptember 7-én „Heidi & The City” néven bemutatkozó kollekció Heidi Klum és a Lidl első közös kollekciójának témája. Az „Esmara by Heidi Klum” kollekció ruhadarabjai nemzetközi szinten – tehát Magyarországon is – egységesen, 2017. szeptember 18-án kerülnek a Lidl áruházakba. A kollekció ruhák mellett (36–44-es méretben) kiegészítőket és cipőket is tartalmaz (38–41-es méretben).
– A Lidl láncot korábban nem hozták összefüggésbe a divattal. Ezen szeretnénk most Heidi Klummal karöltve változtatni. A #LETSWOW-n keresztül örömet lelhetünk a divatban, ez éppen olyan újszerű jelenség, mint a Lidl a divat világában – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. //
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2017/08/HIR_KER_LIDL_Klum_785k_opt-300x200.jpeg)
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >