Együttműködik Heidi Klum és a Lidl
A New York-i Divathéten szeptember 7-én „Heidi & The City” néven bemutatkozó kollekció Heidi Klum és a Lidl első közös kollekciójának témája. Az „Esmara by Heidi Klum” kollekció ruhadarabjai nemzetközi szinten – tehát Magyarországon is – egységesen, 2017. szeptember 18-án kerülnek a Lidl áruházakba. A kollekció ruhák mellett (36–44-es méretben) kiegészítőket és cipőket is tartalmaz (38–41-es méretben).
– A Lidl láncot korábban nem hozták összefüggésbe a divattal. Ezen szeretnénk most Heidi Klummal karöltve változtatni. A #LETSWOW-n keresztül örömet lelhetünk a divatban, ez éppen olyan újszerű jelenség, mint a Lidl a divat világában – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. //

Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
A Lidl Magyarország 2024-ben mintegy 17,5 milliárd forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >A Lidl Svájc friss hűtött termékeket is bevon élelmiszermentő programjába
A Lidl Svájc tovább bővítette élelmiszer-pazarlás elleni programját: mostantól hűtött…
Tovább olvasom >Komolyan készül a nyárra a Lidl és az Aldi is
A Lidl és az Aldi is nagy nyári ruházati akcióval…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >