Együttműködik a Twitter és a Nielsen
A megállapodás nyomán a márkatulajdonosok twitteres minikérdőívekkel tesztelhetik a kampányaik hatékonyságát.
Kutatási együttműködést kötött a Twitter és a Nielsen – írja a ClickZ. Erre azért került sor, mert egyre több márka építi be az online kommunikációjába a Twitter-kampányokat is, ezért szükségessé vált azok hatékonyságának pontosabb mérése.
A felek szerint már most, a teszt időszakban több jelentős márkatulajdonos tesztelte az eszközt. A „piackutató tweetek” a felhasználók hírfolyamában jelennek meg, amitől azt várják, hogy jobban működnek majd, mint a hagyományosan használt online kérdőívek, az „integráltabb elhelyezés”, a „megfelelő kontextus” miatt.
A megoldás hagyományos webes és mobil környezetben is működni fog, ám egyelőre még csak teszt fázisban van. A Twitter ugyanakkor a cikk beszámolója szerint máris jelezte: egyes ügyfelek komolyan érdeklődnek az eszköz iránt. Ezen elképzelések szerint nemcsak kampánymérő eszközként működhetne, hanem egyfajta közvéleménykutatási funkciója is lenne. (mediapiac.com)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >