Együttműködik a Twitter és a Nielsen
A megállapodás nyomán a márkatulajdonosok twitteres minikérdőívekkel tesztelhetik a kampányaik hatékonyságát.
Kutatási együttműködést kötött a Twitter és a Nielsen – írja a ClickZ. Erre azért került sor, mert egyre több márka építi be az online kommunikációjába a Twitter-kampányokat is, ezért szükségessé vált azok hatékonyságának pontosabb mérése.
A felek szerint már most, a teszt időszakban több jelentős márkatulajdonos tesztelte az eszközt. A „piackutató tweetek” a felhasználók hírfolyamában jelennek meg, amitől azt várják, hogy jobban működnek majd, mint a hagyományosan használt online kérdőívek, az „integráltabb elhelyezés”, a „megfelelő kontextus” miatt.
A megoldás hagyományos webes és mobil környezetben is működni fog, ám egyelőre még csak teszt fázisban van. A Twitter ugyanakkor a cikk beszámolója szerint máris jelezte: egyes ügyfelek komolyan érdeklődnek az eszköz iránt. Ezen elképzelések szerint nemcsak kampánymérő eszközként működhetne, hanem egyfajta közvéleménykutatási funkciója is lenne. (mediapiac.com)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >