Együttműködik a POS Media és a Metro
Kizárólagos együttműködési megállapodást írt alá a POS Media Ukrajna és a Metro nagykereskedelmi áruházlánc augusztusban. Ennek értelmében a POS Media Ukrajna mind a 20 ukrajnai Metro Cash & Carry áruházban értékesíti instore kommunikációs eszközeit.
A Metro-szerződés elősegíti a tavasszal nyitott POS Media Ukrajna-iroda indulását, valamint növeli a POS Media Europe portfólióját, amelyben már olyan kizárólagos szerződések sorakoznak, mint a Tesco, az Ahold, a Carrefour, a Kaufland, a Real, az Electro World és sok más, európai ország áruházláncáé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >