Együttműködik a Media Markt és a Tesco
Megállapodást kötött a Media Markt és a Tesco, amelynek értelmében az elektronikai kiskereskedelmi lánc két új áruházat nyit a Tesco győri, illetve veszprémi hipermarket áruházaiban – közölték a cégek az MTI-vel csütörtökön.
A tájékoztatás szerint Győrben egy 600 négyzetméteres, Veszprémben pedig egy 800 négyzetméteres áruházat alakítottak ki. A csütörtökön nyíló új áruházakkal 24-re nő a magyarországi Media Markt-üzletek száma.
A Tesco-Global Áruházak Zrt. közölte: mintegy 440 millió forintos beruházással újította meg a győri és veszprémi áruházát. Az újranyitott áruházakban nagyobb választék, világosabb eladótér és helyi szállítóktól származó friss áruk várják a vásárlókat, a Media Markt üzletek kínálatával kiegészülve. Győrben emellett egy 75 ülőhelyes, saját alkalmazottakkal üzemeltetett bisztró is nyílik, ezzel 17 új munkahelyet teremtett a Tesco a városban. A vállalat napról napra egyre magasabb színvonalon szeretné kiszolgálni a vásárlók igényeit, ezért folyamatosan keresi az áruházak ideális kialakítását.
Közép-európai üzletágában idén további 4 – Nagyszombat, Nyitra, Plzen, Zielona Gora – áruházát fejlesztette, míg jövőre több mint 10 üzletet alakít át.
A Tesco Magyarországon több mint 20 ezer dolgozót foglalkoztat, 207 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki. A cég beszállítóinak csaknem 80 százaléka – közel 1100 vállalkozás – magyar, élelmiszerválasztékában található 3200 sajátmárkás termék felét itthon állítják elő.
Korábbi közlés szerint nyereséggel zárta legutóbbi, 2016. február 29-én zárult gazdálkodási évét a Tesco-Global Áruházak Zrt. Magyarországon: a cég adózás utáni eredménye 13,2 milliárd forintra emelkedett az egy évvel korábbi 68 milliárd forint veszteséget követően. Az értékesítés nettó árbevétele 0,71 százalékkal emelkedett az előző évhez képest, így 614 milliárd forint volt.
Az elektronikai termékeket forgalmazó Media Markt 22 üzletének forgalma 20 százalékkal, nettó 72 milliárd forintra nőtt tavaly. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >