Együttműködik a Media Markt és a Tesco
Megállapodást kötött a Media Markt és a Tesco, amelynek értelmében az elektronikai kiskereskedelmi lánc két új áruházat nyit a Tesco győri, illetve veszprémi hipermarket áruházaiban – közölték a cégek az MTI-vel csütörtökön.
A tájékoztatás szerint Győrben egy 600 négyzetméteres, Veszprémben pedig egy 800 négyzetméteres áruházat alakítottak ki. A csütörtökön nyíló új áruházakkal 24-re nő a magyarországi Media Markt-üzletek száma.
A Tesco-Global Áruházak Zrt. közölte: mintegy 440 millió forintos beruházással újította meg a győri és veszprémi áruházát. Az újranyitott áruházakban nagyobb választék, világosabb eladótér és helyi szállítóktól származó friss áruk várják a vásárlókat, a Media Markt üzletek kínálatával kiegészülve. Győrben emellett egy 75 ülőhelyes, saját alkalmazottakkal üzemeltetett bisztró is nyílik, ezzel 17 új munkahelyet teremtett a Tesco a városban. A vállalat napról napra egyre magasabb színvonalon szeretné kiszolgálni a vásárlók igényeit, ezért folyamatosan keresi az áruházak ideális kialakítását.
Közép-európai üzletágában idén további 4 – Nagyszombat, Nyitra, Plzen, Zielona Gora – áruházát fejlesztette, míg jövőre több mint 10 üzletet alakít át.
A Tesco Magyarországon több mint 20 ezer dolgozót foglalkoztat, 207 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki. A cég beszállítóinak csaknem 80 százaléka – közel 1100 vállalkozás – magyar, élelmiszerválasztékában található 3200 sajátmárkás termék felét itthon állítják elő.
Korábbi közlés szerint nyereséggel zárta legutóbbi, 2016. február 29-én zárult gazdálkodási évét a Tesco-Global Áruházak Zrt. Magyarországon: a cég adózás utáni eredménye 13,2 milliárd forintra emelkedett az egy évvel korábbi 68 milliárd forint veszteséget követően. Az értékesítés nettó árbevétele 0,71 százalékkal emelkedett az előző évhez képest, így 614 milliárd forint volt.
Az elektronikai termékeket forgalmazó Media Markt 22 üzletének forgalma 20 százalékkal, nettó 72 milliárd forintra nőtt tavaly. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >