Együttműködik a Márkaszövetség és az NFH
Együttműködési megállapodást írt alá a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Magyar Márkaszövetség.
Dr. Pintér István, az NFH elnöke hangsúlyozta, közös állami, civil, és vállalkozói érdek a tudatosabb fogyasztói és vásárlói magatartás kialakítása. Számítanak továbbá a vállalkozások tapasztalataira a hatékonyabb jogszabályalkotás és végrehajtás érdekében is, példának említve az NFH éves ellenőrzési programjának kialakítását.
Az idén 15. éve megalakult Márkaszövetség elnöke, Ács Tamás hozzátette: tudatosan keresik az együttműködést a civil és állami fogyasztóvédelmi szervezetekkel, ezzel is ellensúlyozni kívánják például a gazdasági válság kedvezőtlen hatásait a napi fogyasztási cikkek piacára. Mint mondta, riasztó ütemben növekszik egyes kategóriákban a szürke- és feketegazdaság súlya, ezt a következetes jogalkotáson és jogalkalmazáson túl az üzleti, a civil és az állami szereplők összefogása is ellensúlyozhatja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 7,2 százalékkal csökkent szeptemberben
2024 szeptemberében az ipari termelés volumene 7,2, munkanaphatástól megtisztítva 5,4…
Tovább olvasom >