Együttműködik a Márkaszövetség és az NFH
Együttműködési megállapodást írt alá a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Magyar Márkaszövetség.
Dr. Pintér István, az NFH elnöke hangsúlyozta, közös állami, civil, és vállalkozói érdek a tudatosabb fogyasztói és vásárlói magatartás kialakítása. Számítanak továbbá a vállalkozások tapasztalataira a hatékonyabb jogszabályalkotás és végrehajtás érdekében is, példának említve az NFH éves ellenőrzési programjának kialakítását.
Az idén 15. éve megalakult Márkaszövetség elnöke, Ács Tamás hozzátette: tudatosan keresik az együttműködést a civil és állami fogyasztóvédelmi szervezetekkel, ezzel is ellensúlyozni kívánják például a gazdasági válság kedvezőtlen hatásait a napi fogyasztási cikkek piacára. Mint mondta, riasztó ütemben növekszik egyes kategóriákban a szürke- és feketegazdaság súlya, ezt a következetes jogalkotáson és jogalkalmazáson túl az üzleti, a civil és az állami szereplők összefogása is ellensúlyozhatja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közös gondolkodás, tudatos megújulás: fordulópontjához érkezett a magyar retail ingatlanpiac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl: újabb különadó-emelés már láncbezárást hozhat a magyar piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
