Együttműködik a Márkaszövetség és az NFH
Együttműködési megállapodást írt alá a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Magyar Márkaszövetség.
Dr. Pintér István, az NFH elnöke hangsúlyozta, közös állami, civil, és vállalkozói érdek a tudatosabb fogyasztói és vásárlói magatartás kialakítása. Számítanak továbbá a vállalkozások tapasztalataira a hatékonyabb jogszabályalkotás és végrehajtás érdekében is, példának említve az NFH éves ellenőrzési programjának kialakítását.
Az idén 15. éve megalakult Márkaszövetség elnöke, Ács Tamás hozzátette: tudatosan keresik az együttműködést a civil és állami fogyasztóvédelmi szervezetekkel, ezzel is ellensúlyozni kívánják például a gazdasági válság kedvezőtlen hatásait a napi fogyasztási cikkek piacára. Mint mondta, riasztó ütemben növekszik egyes kategóriákban a szürke- és feketegazdaság súlya, ezt a következetes jogalkotáson és jogalkalmazáson túl az üzleti, a civil és az állami szereplők összefogása is ellensúlyozhatja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >