Együttműködést kötött a VOSZ és az eMAG a magyar kkv-k online értékesítési csatornáinak fejlesztésére
Partnerségi megállapodást írt alá a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) és az eMAG Magyarország az e-kereskedelmi know-how, valamint a magyar kis- és középvállalatok (kkv) online értékesítési csatornáinak fejlesztésére a régióban – közölte az eMAG csütörtökön az MTI-vel.
A közlemény szerint az együttműködés részeként a VOSZ és az eMAG közösen, vagy külön-külön programokat tesz elérhetővé, információkat bocsát rendelkezésre az e-kereskedelem felé nyitó VOSZ-tagoknak. Az eMAG Magyarország Marketplace platformján keresztül támogatja a magyar vállalkozásokat az exporttevékenységük és -képességük fejlesztésében, a határon átnyúló értékesítésben Magyarországon, Romániában és Bulgáriában.
Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője a közleményben kiemelte, fontosnak tartják, hogy ne csak a magyar vállalkozások online kereskedelem felé nyitását segítsék Marketplace platformjukon keresztül, hanem a határon átnyúló kereskedelmet is támogassák. A 35 millió lakosú magyar-román-bolgár piac elérése jelentős kiaknázatlan potenciált rejt a magyar kereskedők számára – tette hozzá az ügyvezető.
Eppel János, a VOSZ elnöke a közleményben hangsúlyozta, a szövetség olyan partnerekkel dolgozik együtt, akik a vállalkozók munkáját megkönnyítik. A VOSZ-nál kiemelt területként kezelik a digitalizációt, és ebben az eMAG élen jár.
A 21 évvel ezelőtt alapított eMAG az egyik legnagyobb online kiskereskedő Közép- és Kelet-Európában.
A GKID-Mastercard eTOPLISTA 2022 szerint az eMAG negyedik éve Magyarország legnagyobb e-kereskedője, a 2022. évi több mint bruttó 194 milliárd forintos online forgalommal a teljes hazai online kiskereskedelmi forgalom 14,7 százalékát adja.
Kapcsolódó cikkeink
Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >AI és SEO: Forradalmi változás küszöbén állnak a kkv-k
A legfrissebb, 2025-ös Previsible AI Traffic Report szerint öt hónap…
Tovább olvasom >K&H:egyre több hazai kkv keresi az EU-s pályázati lehetőségeket
Újra fellángolt a pályázási kedv a hazai kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >