Együttműködést kötött a VOSZ és az eMAG a magyar kkv-k online értékesítési csatornáinak fejlesztésére
Partnerségi megállapodást írt alá a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) és az eMAG Magyarország az e-kereskedelmi know-how, valamint a magyar kis- és középvállalatok (kkv) online értékesítési csatornáinak fejlesztésére a régióban – közölte az eMAG csütörtökön az MTI-vel.
A közlemény szerint az együttműködés részeként a VOSZ és az eMAG közösen, vagy külön-külön programokat tesz elérhetővé, információkat bocsát rendelkezésre az e-kereskedelem felé nyitó VOSZ-tagoknak. Az eMAG Magyarország Marketplace platformján keresztül támogatja a magyar vállalkozásokat az exporttevékenységük és -képességük fejlesztésében, a határon átnyúló értékesítésben Magyarországon, Romániában és Bulgáriában.
Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője a közleményben kiemelte, fontosnak tartják, hogy ne csak a magyar vállalkozások online kereskedelem felé nyitását segítsék Marketplace platformjukon keresztül, hanem a határon átnyúló kereskedelmet is támogassák. A 35 millió lakosú magyar-román-bolgár piac elérése jelentős kiaknázatlan potenciált rejt a magyar kereskedők számára – tette hozzá az ügyvezető.
Eppel János, a VOSZ elnöke a közleményben hangsúlyozta, a szövetség olyan partnerekkel dolgozik együtt, akik a vállalkozók munkáját megkönnyítik. A VOSZ-nál kiemelt területként kezelik a digitalizációt, és ebben az eMAG élen jár.
A 21 évvel ezelőtt alapított eMAG az egyik legnagyobb online kiskereskedő Közép- és Kelet-Európában.
A GKID-Mastercard eTOPLISTA 2022 szerint az eMAG negyedik éve Magyarország legnagyobb e-kereskedője, a 2022. évi több mint bruttó 194 milliárd forintos online forgalommal a teljes hazai online kiskereskedelmi forgalom 14,7 százalékát adja.
Kapcsolódó cikkeink
Szorosabbra fűzi az együttműködését a NAK és a Magyar Jogász Egylet
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) elnöke, Papp Zsolt György bemutatkozó…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >A karácsony közeledtével az online csalások megszaporodására számítanak szakértők
A karácsony közeledtével erősödhet a kiberbűnözők tevékenysége, megszaporodhatnak az online…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >